|
Technologia rozszerzonej rzeczywistości zmienia ekosystem świadczenia usług i odpowiada na kluczowe wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem i wsparciem pracowników. Klienci korzystający z platformy ServiceNow mogą lepiej i szybciej zdalnie rozwiązywać problemy przy jednoczesnym obniżeniu kosztów ponoszonych przez klienta.
© Xerox
|
Xerox utworzył nową firmę łączącą CareAR, DocuShare i XMPie w ramach jednej spółki holdingowej o nazwie CareAR Holdings. CareAR będzie kierowany przez prezesa i dyrektora operacyjnego Xeroxa - Steve’a Bandrowczaka, który w nowej firmie objął funkcję przewodniczącego oraz Sam’a Waicberga, założyciela Care, który został prezesem nowej jednostki. Rozszerzona platforma zarządzania usługami CareAR łączy system zarządzania treścią DocuShare, platformę cross-media XMPie i Xerox Parc Alto AI. Platforma umożliwia korzystanie z narzędzi wizualnych i z dostępu do danych, które są niezbędne do ciągłego świadczenia wysokiej jakości usług dla pracowników serwisu i klientów końcowych, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych i emisji gazów cieplarnianych. Jej podstawą jest technologia rzeczywistości rozszerzonej (AR), którą Xerox uzyskał dzięki przejęciu CareAR na początku tego roku. Integruje się ona z usługą ServiceNow Field Service Management i umożliwia technikom serwisowym korzystanie z wiedzy bardziej doświadczonych pracowników poprzez instrukcje na żywo dostarczane za pomocą rzeczywistości rozszerzonej. „Tworząc intuicyjną platformę oraz dzięki inwestycjom ServiceNow, wierzymy, że CareAR zdefiniuje i rozwinie kategorię Service Experience Management” - podkreśla wiceprezes i dyrektor generalny Xerox, John Visentin. Firma CareAR otrzymała wycenę post-money w wysokości 700 milionów dolarów po zainwestowaniu 10 milionów dolarów od ServiceNow, firmy zajmującej się tworzeniem rozwiązań w zakresie cyfrowego przepływu pracy.