Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Dziennik Gazeta Prawna. Zwolnienia pracowników.

Redakcję „Dziennika Gazety Prawnej” czekają rewolucyjne zmiany. Jej wydawca – Infor Biznes – zamierza zwolnić około trzydziestu pracowników i współpracowników gazety. Jak poinformowała serwis Wirtualnemedia.pl Agata Broda, rzecznik prasowy wydawnictwa Infor Biznes, szesnastu pracowników „DGP” otrzyma wypowiedzenia do końca marca. Wydawca rozstanie się także z kilkunastoma współpracownikami. „Obecna racjonalizacja zatrudnienia jest wynikiem wprowadzanych zmian merytorycznych w gazecie, zgodnie z przyjętą strategią. Zakończy ona etap zmian w strukturze redakcji” – podkreśla Agata Broda. Według oficjalnego komunikatu Infor Biznes, zwolnienia wiążą się przede wszystkim z procesem przeprowadzenia zmian w warstwie merytorycznej gazety, strategiczną integracją treści wydania papierowego „DGP” z serwisami internetowymi Infor Biznes oraz zmianą struktury zatrudnienia w redakcji.

Wprowadzane zmiany merytoryczne – zgodnie z zamysłem – mają podkreślić ekonomiczny charakter gazety. „Informacje biznesowe, które wyróżniane były dotąd łososiowym kolorem, przeniesione zostają na białe strony, które zwiększą swoją objętość. Zgodnie z założeniem, że „DGP” jest opiniotwórczym dziennikiem o wyraźnym profilu ekonomicznym, nie znajduje uzasadnienia wyróżnianie treści biznesowych innym kolorem w osobnym grzbiecie” – mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Broda.

Po zmianach „Dziennik Gazeta Prawna” składać się będzie z białego grzbietu głównego oraz z żółtej części – „Gazety Prawnej” – uzupełnianej narzędziowymi dodatkami specjalistycznymi. Nadal ukazywać się będą piątkowe dodatki „Kultura” i „TV”. Tematyka z zakresu sportu i kultury w wydaniach codziennych pozostanie na białych stronach „DGP”, ale nie będzie eksponowana w osobnych działach. Zniknie piątkowy „Magazyn”, który ma zostać zintegrowany z grzbietem głównym. „Dziennik Gazeta Prawna” w nowej formule ukaże się na rynku na początku kwietnia.

 
Data publikacji: kwiecień 2010
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty