Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Nowa spółka dystrybucyjna

Data publikacji: czerwiec 2010

Grupa Infor PL powiększyła swoje struktury o kolejną spółkę zależną – jest nią Centrum Usług Dystrybucyjnych Infor Sp. z o.o. Została ona wydzielona z Infor PL SA, gdzie jako wewnętrzna struktura przez ponad dwadzieścia lat zajmowała się świadczeniem usług logistycznych, kolportażowych i sprzedażą prenumeraty.

Powstanie Centrum Usług Dystrybucyjnych Infor to konsekwencja zapoczątkowanej w 2008 roku transformacji Infor PL w grupę spółek reprezentujących biznesy, prowadzone wcześniej w ramach jednej firmy. Firma może zaproponować obsługę całego procesu sprzedaży czasopism, książek czy dostępów on-line, począwszy od przygotowania produkcji publikacji, poprzez dystrybucję, na obsłudze posprzedażowej kończąc. Oferuje wsparcie procesów sprzedaży poprzez różne formy komunikacji z klientami – telemarketing, mailing za pośrednictwem Poczty Polskiej i prywatnych operatorów, a także masowe wysyłki za pośrednictwem e-maili, faksów czy SMS-ów.

Wśród klientów Centrum Usług Dystrybucyjnych Infor są, należące do Grupy Infor PL, spółki Infor Biznes (wydawca m.in. „Dziennika Gazety Prawnej”) i Infor Ekspert oraz wydawcy obcy, m.in. Axel Springer Polska, Wydawnictwo Marketing w Praktyce, International Data Group Poland, Promedia, Wydawnictwo Zwierciadło czy Sportlive24.

Strategia spółki zakłada systematyczne zwiększanie udziału w przychodach wydawców obcych i e-handlu do 50 proc. w 2013 roku. Obecnie 70 proc. przychodów pochodzi ze spółek Grupy Infor PL, a 30 proc. od klientów zewnętrznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty