Adres strony:  http://printernet.pl/pg/pl/content/biznes/nowy_szef_dzialu_serwisu.html

Nowy szef działu serwisu

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, powołanie Pana Bartosza Rusina na nowe stanowisko pozwoli na rozwój kompleksowej oferty serwisowej w zakresie codziennej opieki nad maszynami i systemami Heidelberga w polskich drukarniach oraz wdrażanie usług cyfrowych.

© Heidelberg

Z dniem 1 lutego 2022 roku obowiązki dyrektora serwisu firmy Heidelberg Polska obejmuje Bartosz Rusin. Decyzja ta związana jest z kontynuacją procesu transformacji i dalszego wzmacniania struktur serwisu Heidelberg Polska oraz całej grupy Heidelberg. Bartosz Rusin jest absolwentem Instytutu Poligrafii na Wydziale Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej. Z firmą Heidelberg Polska związany jest od 24 lat. Zdobywał doświadczenie na stanowiskach kierownika serwisu ds. system service i projektów inwestycyjnych oraz department head service w Centrum Usług Wspólnych SSC EE, a przez ostatnie dwa lata na stanowisku dyrektora sprzedaży ds. materiałów i wsparcia procesów produkcji.

« poprzedni   |   następny » « wróć