|
Przejęcie technologii firmy Catchpoint ma pozwolić firmie Avery Dennison jeszcze sprawniej rozwijać ofertę etykiet bez podkładu.
© Avery Dennison
|
Firma Avery Dennison nabyła technologię produkcji etykiet bez podkładu opracowaną przez firmę Catchpoint z Yorkshire. Umowa obejmuje prawo do patentów, marki, tajemnic handlowych i know-how firmy Catchpoint. W ramach porozumienia Avery Dennison będzie honorować istniejące umowy handlowe Catchpoint. Firma twierdzi, że etykiety bez podkładu mają potencjał, aby zarówno zmniejszyć zużycie podkładów etykietowych, jak i związane z nimi koszty produkcji i transportu. „Wraz z przejęciem Catchpoint, Avery Dennison zyska własność intelektualną, która pomoże nam osiągnąć dwa z naszych głównych celów zrównoważonego rozwoju na rok 2030: dostarczać innowacje, które przyspieszają rozwój gospodarki obiegowej oraz ograniczyć wpływ naszych produktów i technologii na środowisko” - podkreślił Noel Kasmi, wiceprezes ds. marketingu w dziale materiałów etykietowych i opakowaniowych Avery Dennison, EMENA.