Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Przeprowadzka ACCHSH. Więcej przestrzeni dla innowacji.

 

W kwietniu warszawski dział marketingu firmy ACCHSH przenosi się do nowej siedziby w Intraco Biznes Park przy ul. Smoleńskiego 1. Będzie się tu mieściło centrum szkoleniowo-prezentacyjne, koncentrujące swoją działalność na nowych rozwiązaniach, takich jak systemy Web-to-Print. Firma uchyla także rąbka tajemnicy, zapowiadając wprowadzenie innowacyjnej usługi proofingu kontraktowego.

W nowej siedzibie będą demonstrowane rozwiązana firmy, pozwalające na kompleksową obsługę zleceń poligraficznych: od złożenia zamówienia, poprzez obróbkę plików i ich wydrukowanie w technologii cyfrowej, na dostawie gotowych wyrobów skończywszy. Firma chce się w szczególności skoncentrować na promocji rozwiązania, jakie od pewnego czasu oferuje PuzzleFlow Solutions Europe, europejski franczyzobiorca technologii PuzzleFlow. Chodzi o unikalną usługę proofingu kontraktowego w trybie online opartego na normie ISO. Ta nietypowa oferta, która powinna zainteresować zwłaszcza mniejsze firmy, powstanie w oparciu o globalny serwis świadczony przez ACCHSH w Polsce, PuzzleFlow Solutions Europe w Holandii i PuzzleFlow Solutions USA na rynku północnoamerykańskim. Firma planuje udostępnienie online usługi, polegającej na przygotowaniu za klienta plików PDF/X spełniających normę ISO, gdzie – w razie potrzeby wydruku – będzie w stanie wykonać proof kontraktowy na własnym urządzeniu lub u klienta wyposażonego we wskazaną maszynę drukującą. ACCHSH ma nadzieję, że projekt ten – którego szczegóły już wkrótce zostaną ujawnione – spotka się z zainteresowaniem klientów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty