Kalendarium

25-27.04.2023 · LogiMat, Stuttgart

04-10.05.2023 · InterPack, Düsseldorf

23-26.05.2023 · Fespa, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

11-14.09.2023 · Labelexpo, Bruksela

Canon EXPO 2010 w Paryżu

Data publikacji: grudzień 2010

 

W ramach wystawy Canon EXPO 2010, firma Canon Europe zaprezentowała w Paryżu szeroką paletę innowacyjnych produktów i najświeższe koncepcje technologii obrazowania, które zapewne nie pozostaną bez wpływu na przyszłość branży poligraficznej. Firma przedstawiła również swoje plany odnośnie rozwoju usług, prezentując nową firmę doradczą, która będzie działać na rynku zarządzania mediami oraz zarządzania informacjami w przedsiębiorstwie.

 
© Canon

Na Canon EXPO 2010 firma przedstawiła najważniejsze produkty i technologie w zakresie obrazowania. W strefie Nowa Perspektywa Obrazowania, technologie obrazowania Canon umożliwiły gościom doświadczenie potęgi obrazu, pozwalając im spojrzeć na obraz w zupełnie nowy sposób. Dużym zainteresowaniem cieszyła się przede wszystkim wielofunkcyjna, kompaktowa kamera, obsługująca zarówno rejestrację obrazu statycznego, jak i obrazu wideo w bardzo wysokiej rozdzielczości 4K. Urządzenie to, służące zarówno do zastosowań roboczych, jak i profesjonalnych, jest wyposażone w nowy czujnik CMOS, który umożliwia nagrywanie wideo z prędkością ponad 60 klatek na sekundę. Hitem wystawy okazała się być interaktywna rzeczywistość mieszana – łączy ona rzeczywistość ze światem wirtualnym w czasie realnym, oferując wizualne doświadczenie, dzięki któremu użytkownik może nie tylko „widzieć” obrazy w przestrzeni wizualnej, ale również tworzyć je i kontrolować. Prezentowany w Paryżu system Mixed Reality firmy Canon korzysta z montowanego na głowie wyświetlacza z wbudowanymi kamerami oraz komputerem, który przetwarza obraz wideo łącząc rzeczywistość ze światem wirtualnym.

 
Strategia biznesowa Canon

W przemówieniu wygłoszonym na targach EXPO 2010 w Paryżu, Fujio Mitarai, prezes i dyrektor generalny Canon Inc., podał kilka informacji dotyczących strategii biznesowej firmy na następne pięć lat. W ogólnym zarysie, polityka ta ma na celu wspieranie dwóch tradycyjnych, kluczowych strategii firmy Canon – globalizacji i dywersyfikacji. „Canon EXPO 2010 to prezentacja wizji naszej firmy związanej z tym, jak ludzie wykorzystują technologie obrazowania w życiu codziennym i w pracy. Innowacje tkwią u podstaw naszej strategii biznesowej. Dziś prezentujemy połączenie teraźniejszej i przyszłej wizji branży według Canon, ukazując potęgę obrazu” – dodał Ryoichi Bamba, prezes i dyrektor generalny Canon Europe, Middle East and Africa.

 
© Canon

Na targach EXPO firmy Canon i Océ po raz pierwszy pokazały wspólnie swoje produkty i rozwiązania.

Canon i Océ

W marcu 2010 firma Canon stała się głównym udziałowcem Océ, jednego z wiodących dostawców produktów z zakresu zarządzania dokumentami, druku oraz usług skierowanych do profesjonalistów. Na targach EXPO firmy Canon i Océ po raz pierwszy pokazały wspólnie swoje produkty i rozwiązania, prezentując najszerszą gamę systemów druku produkcyjnego i wielkoformatowego dostępnych na rynku. Firmy planują głębszą integrację – w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki podjęto już pierwsze kroki zmierzające do połączenia ofert produktowych. Szereg rozwiązań firmy Canon dostępnych jest już w sieci sprzedaży Océ, a Canon rozpocznie sprzedaż pierwszych produktów Océ pod koniec tego roku.

 
Usługi doradcze

Jako dowód zaangażowania w poszerzenie oferty usługowej, firma Canon Europe zaprezentowała w Paryżu nową firmę doradczą. We współpracy z Accenture Canon wejdzie na rozwijający się europejski rynek zarządzania informacjami w przedsiębiorstwie oraz zarządzania mediami, którego wartość ma wynosić 9,6 mld dolarów rocznie.

Nowo powstała firma będzie korzystać z doświadczeń Canon w zakresie informacji i obrazowania oraz wiodących usług doradczych w dziedzinie zarządzania przedsiębiorstwem oferowanych przez Accenture. Docelowi klienci firmy to duże przedsiębiorstwa z Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Finlandii i Austrii. W roku 2011 do grupy tej dołączy sześć kolejnych państw.

 
Canon EXPO to międzynarodowe targi odbywające się co pięć lat w centrum wystawienniczym Grande Halle de la Villette w Paryżu. Na niemal 8 tys. m2 prezentowane są nowe produkty do użytku domowego i biurowego. Wystawa pokazuje, jaki wpływ mają innowacje na powstawanie nowych obszarów biznesowych w dziedzinie konsumenckich produktów do obrazowania, sprzętu biurowego, druku, przesyłania danych i komunikacji, systemów medycznych i rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa.
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

W trybie kryzysowym...

Drodzy Czytelnicy... Czy coś zauważyliście? Tak, przechodzimy od jednego kryzysu do kolejnego... dwa lata temu covid miał Świat całkowicie pod kontrolą, teraz tematem numer jeden jest inwazja wojsk rosyjskich na Ukrainę. Głęboko nieludzki akt próby przejęcia władzy, którego konsekwencje Europa odczuwać będzie przez bardzo długi czas. Stawiane są znów stare mury... a do tego znowu stare lęki. I jak to często bywa, ludność cywilna cierpi… na Ukrainie z powodu skutków ataków, a w Rosji z powodu sankcji. Ubogich zawsze dosięga najbardziej... I niestety, jak widzieliśmy, może się to zdarzyć bardzo szybko.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty