Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Ciche asystentki

Data publikacji: luty 2011

 

© Ricoh

Modele Aficio MP C300SR/MP C400SR posiadają opcję automatycznego zszywania dokumentów.

Firma Ricoh Polska poszerzyła swoją ofertę urządzeń wielofunkcyjnych o nowe systemy serii Aficio: MP C300, MP C300SR, MP C400 oraz MP C400SR, służące do druku monochromatycznego i kolorowego w formacie A4 z prędkością 30/40 str./min. Urządzenia wyposażono także w funkcję kopiowania, skanowania i faksowania, a modele MP C300SR/MP C400SR posiadają opcję automatycznego zszywania dokumentów. Maksymalna pojemność papieru wynosi 2300 arkuszy. Skanowane dokumenty są przesyłane do miejsc docelowych, takich jak poczta elektroniczna, serwery lub strony internetowe. Urządzenia cechują się wysokim stopniem personalizacji. Dostarczane są z zainstalowaną platformą oprogramowania App2Me firmy Ricoh. App2Me jest tak zaprojektowana, aby ułatwiać pracę użytkownikom, którzy muszą często zmieniać lokalizację. Niezależnie od tego, gdzie w danym momencie się znajdują, spersonalizowane ustawienia App2Me będą wyświetlane bezpośrednio na wyświetlaczu urządzenia wielofunkcyjnego, zapewniając szybki dostęp. Aby zagwarantować bezpieczeństwo poufnych informacji, wydruki mogą być wstrzymywane na urządzeniu, a ich zwolnienie można zabezpieczyć hasłem. Możliwe jest również zabezpieczanie wydruków przed kopiowaniem lub ograniczenie niektórych funkcji. Ponadto istnieje możliwość ustawiania limitów wydruków dla poszczególnych pracowników lub grup. Urządzenia Aficio posiadają cechy pozwalające na obniżanie kosztów, na przykład szybkie drukowanie i kopiowanie dwustronne oraz zwiększoną wydajność tonera. Energooszczędny tryb uśpienia przyczynia się do mniejszego poboru energii elektrycznej (TEC). Produkty Ricoh są ponadto zgodne z wytycznymi Energy Star.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty