Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Czas na automatyzację

W celu pozyskania sprzętu firma Bluejet skorzystała z oferty firmy LFP Industrial Solutions, będącej polskim dystrybutorem oraz integratorem przemysłowych urządzeń cyfrowych.

© LFP Industrial

Firma Bluejet poszerzyła swój park maszyn o maszynę drukującą firmy Durst RHO 2500 wraz z całą zautomatyzowaną linią produkcyjną obejmującą automatyczny podajnik i odbiornik, co pozwoliło jej znacząco usprawnić procesy produkcyjne.

 

Bluejet, producent całościowych rozwiązań brandingu, od niespełna dwóch dekad z powodzeniem zajmuje się produkcją ekspozytorów, shelfstopperów, etykiet podłogowych, opakowań, listew cenowych, zawieszek, owijek, oraz autorskich chronionych patentami rozwiązań standów w systemach EasyStand i QuickDisplay. Drukarnia dokłada wszelkich starań, by procesy produkcyjne odbywały się w poszanowaniu środowiska naturalnego i jego zasobów. Pozyskując materiały szczególną uwagę zwracają na to, by pochodziły one z odpowiednich certyfikowanych źródeł, natomiast dzięki wykorzystywaniu innowacyjnych rozwiązań znacząco ograniczają zużycie energii wykorzystywanej do produkcji.

 

Druk bez ograniczeń

Model RHO 2500 okazał się przełomowym rozwiązaniem dla firmy Bluejet. Zdaniem Piotra Kaczorowskiego, prezesa zarządu Bluejet, rozwiązanie nie tylko usprawnia pracę, ale także zapewnia wysoką jakość wydruków, wyznaczając wysoki standard w przemysłowym druku cyfrowym. Jak podkreśla, wysokie wyniki w zakresie jakości i prędkości osiągane przez maszynę możliwe są dzięki opracowanej przez firmę Durst konstrukcji głowic drukujących. Klienci drukarni cenią sobie także szybką realizację zamówień, co umożliwia pełna automatyzacja maszyny. Co więcej, rozwiązanie umożliwia zadruk szerokiej gamy podłoży i materiałów z roli na rolę i zapewnia szerokie możliwości w realizacji problematycznych zadań, takich jak: druk na polipropylenie kanalikowym, druk na tekturze falistej z roli czy druk na elewacyjnych płytach kompozytowych.

 

Small, Medium i Large

Oprócz zupełnie nowego designu, maszyna oferuje wiele korzyści, po opcję posiadania systemu podającego, aż po możliwości druku w trybie HR w wysokich rozdzielczościach. Zastosowanie nowoczesnych głowic drukujących 8 pl gwarantuje wysokiej jakości wydruki o zadowalającej ostrości. RHO 2500 daje możliwość równoczesnego drukowania na dwóch osobnych ścieżkach, z kolei modułowy system trzech różnych wersji umożliwia elastyczną konfigurację urządzenia, z szansą jego rozbudowy w dowolnym momencie. Wersja Small składa się z sześciu rzędów głowic, wersja Medium posiada ich osiem, z kolei największa wersja Large dysponuje aż dziesięcioma. Firma Durst zadbała też o ergonomię obsługi - model RHO 2500 oferuje bezpieczny system identyfikacji wkładu atramentu oraz zewnętrzną kamerę zapewniającą pełną kontrolę wydruku podczas pracy na ekranie monitora. Dodatkową zaletą jest oprogramowanie - model RHO 2500 wyposażono w najnowsze wersje Durst Workflow (inteligentne rozwiązanie do zarządzania drukiem) oraz Durst Analytics (rozbudowane narzędzie do monitorowania, gromadzenia wszelkich statystyk pracy oraz danych produkcyjnych). Są one w pełni kompatybilne z całym ekosystemem marki Durst opartym na Web2Print.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty