Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Do plakatów i POS-ów

Data publikacji: marzec 2014

Canon wprowadza do sprzedaży dwa sześciokolorowe modele imagePROGRAF do produkcji plakatów i materiałów sklepowych (POS). Urządzenia zostały stworzone przede wszystkim z myślą o klientach z branży detalicznej i hotelarsko-restauracyjnej.

 

 

Dwie nowe drukarki uzupełniają istniejącą rodzinę imagePROGRAF i są pozycjonowane pomiędzy pięciokolorowymi modelami CAD z atramentami barwnikowymi oraz ośmio- i dwunastokolorowymi modelami do druku fotograficznego i produkcyjnego. Kluczową zaletą modeli imagePROGRAF iPF6400SE i iPF8400SE jest sześciokolorowy zestaw atramentów LUCIA-EX, który wykorzystuje atramenty pigmentowe, a nie barwnikowe, co wpływa na trwałość wydrukowanych obrazów i pozwala na korzystanie z szerszej gamy nośników. Dzięki dołączeniu barwy czerwonej do sześciokolorowego zestawu (magenta, cyjan, żółty, czarny, czarny matowy i czerwony) drukarki mogą produkować przykuwające wzrok grafiki z żywymi odcieniami czerwonymi i pomarańczowymi, które często pojawiają się na plakatach i materiałach POS. iPF6400SE i iPF8400SE oferują też większe, opcjonalne zbiorniki z atramentem (odpowiednio 300 i 700 ml, oprócz standardowych zbiorników o pojemności odpowiedni 130 i 330 ml), i ograniczają przestoje dzięki zbiornikowi podrzędnemu, który umożliwia nieprzerwany druk podczas wymiany atramentu (tzw. „hot swap”). 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty