Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Do plakatów i POS-ów

Data publikacji: marzec 2014

Canon wprowadza do sprzedaży dwa sześciokolorowe modele imagePROGRAF do produkcji plakatów i materiałów sklepowych (POS). Urządzenia zostały stworzone przede wszystkim z myślą o klientach z branży detalicznej i hotelarsko-restauracyjnej.

 

 

Dwie nowe drukarki uzupełniają istniejącą rodzinę imagePROGRAF i są pozycjonowane pomiędzy pięciokolorowymi modelami CAD z atramentami barwnikowymi oraz ośmio- i dwunastokolorowymi modelami do druku fotograficznego i produkcyjnego. Kluczową zaletą modeli imagePROGRAF iPF6400SE i iPF8400SE jest sześciokolorowy zestaw atramentów LUCIA-EX, który wykorzystuje atramenty pigmentowe, a nie barwnikowe, co wpływa na trwałość wydrukowanych obrazów i pozwala na korzystanie z szerszej gamy nośników. Dzięki dołączeniu barwy czerwonej do sześciokolorowego zestawu (magenta, cyjan, żółty, czarny, czarny matowy i czerwony) drukarki mogą produkować przykuwające wzrok grafiki z żywymi odcieniami czerwonymi i pomarańczowymi, które często pojawiają się na plakatach i materiałach POS. iPF6400SE i iPF8400SE oferują też większe, opcjonalne zbiorniki z atramentem (odpowiednio 300 i 700 ml, oprócz standardowych zbiorników o pojemności odpowiedni 130 i 330 ml), i ograniczają przestoje dzięki zbiornikowi podrzędnemu, który umożliwia nieprzerwany druk podczas wymiany atramentu (tzw. „hot swap”). 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty