Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Drukują za dwóch

Data publikacji: luty 2011

 

© Nashuatec

Urządzenia wielofunkcyjne serii Nashuatec MPC300 i MPC400 drukują i kopiują zarówno w trybie mono, jak i kolorowym.

W ofercie firmy Euroimpex pojawiła się seria kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych marki Nashuatec – MPC300 i MPC400, drukujących w formacie A4. Maszyny drukują i kopiują dokumenty odpowiednio z szybkością 30 i 40 stron na minutę – w kolorze oraz mono. Wysoką jakość druku gwarantuje rozdzielczość 1200 dpi oraz druk kolorów w 4 bitach. Procesor 1 GHz oraz pamięć RAM 1 GB i dysk twardy 160 GB zapewniają szybką pracę bez przestojów. Pełna kompatybilność jest uzyskana dzięki obsłudze języków drukowania PCL 5c, PCL 6, XPS oraz Adobe PostScript 3. Skaner o szybkości 30 obrazów na minutę ułatwia szybką archiwizację oraz komunikację elektroniczną – zeskanowane dokumenty mogą być zapisywane na serwerze FTP lub wysyłane e-mailem. Opcjonalny moduł faksu umożliwia sprawną komunikację faksową. Urządzenia w standardzie drukują i kopiują dwustronnie, są ponadto wyposażone w automatyczny, odwracający podajnik dokumentów oraz kasety na 650 arkuszy papieru. Maksymalna pojemność to 2300 arkuszy. Bezpieczeństwo i poufność przetwarzanych informacji gwarantuje opcjonalny moduł zabezpieczenia danych przed kopiowaniem, moduł nadpisywania danych, kody użytkowników oraz moduł szyfrowania dysku twardego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty