Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Kompaktowo od Canona

Data publikacji: wrzesień 2010

 

© Canon Europe

Model i-SENSYS LBP6750dn łączy kompaktową konstrukcję z dużą szybkością i funkcjonalnością.

Firma Canon Europe wprowadza do sprzedaży nową, monochromatyczną, sieciową drukarkę laserową – model i-SENSYS LBP6750dn, która łączy kompaktową konstrukcję z dużą szybkością i funkcjonalnością. Urządzenie potrafi drukować z prędkością 40 stron na minutę i oferuje druk dwustronny. Jego łatwy w użyciu, pięciowierszowy ekran LCD i intuicyjny interfejs użytkownika dostarczają użytkownikom czytelnych informacji. Drukarka oferuje użytkownikom takie technologie jak: Quick First Print (szybki wydruk pierwszej strony) oraz bezobsługowy wkład z tonerem typu „wszystko w jednym”. Model ma ponadto jeden z najniższych współczynników typowego zużycia energii (TEC) w swojej klasie. Urządzenie można bez problemu zintegrować z dowolnym środowiskiem biurowym dzięki interfejsowi sieciowemu oraz obsłudze języków druku PCL5e i PCL6, a także opcjonalnej emulacji PostScript Level 3. Opcjonalna karta bezprzewodowa zwiększa elastyczność instalacji i pozwala ustawić drukarkę w dowolnym miejscu. Drukarka realizuje duże zadania druku bez potrzeby ciągłego uzupełniania zasobników na papier. Jest to zasługą dwóch opcjonalnych zasobników na papier zwiększających łączną pojemność urządzenia do 1600 arkuszy, co docenią firmy, które drukują dużo i mają zróżnicowane wymagania w zakresie podawania papieru. Można też wybierać różne typy, gramatury i rozmiary papieru, łącznie z kopertami i arkuszami formatu A6, aby wykonywać kolejne zadania druku bez wstrzymywania produkcji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty