Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Maksymalny poziom OEE

Nowe rozwiązania zaproponowane przez Xeikon mają umożliwić drukarniom średnich nakładów jeszcze bardziej efektywną transformację cyfrową.

© Xeikon

Xeikon wprowadził do swojego portfolio dwie nowe maszyny cyfrowe do druku etykiet - Xeikon CX30 oraz CX50. Opierając się na platformie szóstej generacji, bazującej na technologii Cheetah 2.0 z interfejsami i połączeniem z chmurą, nowe maszyny zostały zaprojektowane w celu osiągnięcia przez drukarnie maksymalnego poziomu wskaźnika OEE.

Xeikon CX30 i CX50 wpasowują się w portfolio firmy pomiędzy podstawowymi systemami drukującymi Xeikon 3030 i 3050 REX, a systemami wyższej klasy Xeikon CX300 i CX500. Dwie nowe maszyny zostały opracowane z myślą o drukarniach etykiet o średniej wydajności, to znaczy w przedziale od 20 000 do 40 000 m² etykiet miesięcznie dla różnych segmentów rynku końcowego, w tym sektora farmaceutycznego, spożywczego oraz w sektorze alkoholi. Jak zapewnia Filip Weymans, wiceprezes ds. marketingu w Xeikon, nowe maszyny cyfrowe oferują konkurencyjne koszty eksploatacji przy jednoczesnym rozszerzeniu możliwości urządzenia, takich jak np. zwiększenie szybkości produkcji lub szerokości obsługiwanych nośników. Podkreśla on jednocześnie, że rozwiązania CX30 i CX50 to odpowiedni wybór dla tych drukarni, w tym drukarni internetowych, które po raz pierwszy decydują się na rozwiązania cyfrowe, planując w przyszłości rozszerzenie swojej działalności w tym zakresie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty