Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Mały zaskakuje

Data publikacji: grudzień 2010
© Sharp

Mimo że model MX-2310U jest najmniejszy w portfolio kolorowych urządzeń Sharp, został wyposażony w zestaw rozwiązań stosowanych w produktach wyższej klasy.

Firma Sharp wprowadza do sprzedaży nowe kompaktowe urządzenie cyfrowe. Mimo że model MX-2310U jest najmniejszym przedstawicielem w portfolio kolorowych urządzeń Sharp, został wyposażony w zestaw rozwiązań stosowanych w produktach wyższej klasy. Obok opcji dwustronnego druku, kopiowania i skanowania, klienci mogą poszerzyć zakres funkcjonalności urządzenia o moduł wewnętrznego finiszera i dziurkacza, moduł faksu, dodatkowe zabezpieczenia, większy podajnik papieru i platformę Sharp OSA (Open System Architecture) dla zautomatyzowania zadań manualnych i współpracy z aplikacjami zewnętrznymi. Model MX-2310U jest również wyposażony w funkcję zdalnego panelu – Sharp Remote Access Control Panel – która umożliwia pracownikom obsługi technicznej zdalne monitorowanie działania urządzenia i sterowanie nim bez potrzeby opuszczenia swojego biurka. MX-2310U drukuje i kopiuje z szybkością do 23 stron na minutę w kolorze i w czerni i bieli, a jednocześnie spełnia wymagania „Energy Star”. W nowym modelu zastosowano światła LED w module skanera, co zmniejsza zużycie energii. Uwagę zwraca również krótki czas rozgrzewania urządzenia. Dodatkowo model MX-2310U „zapamiętuje” sposób korzystania z niego przez użytkowników i automatycznie przełącza się na tryb czuwania podczas okresów bezczynności.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty