Kalendarium

08-09.11. 2017 · Kongres Branży Poligraficznej Art of Color

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.10.2017 · Viscom Düsseldorf

26-29.10.2017 · Międzynarodowe Targi Książki

14-16.11.2017 · InPrint

Noce i dnie. Rozwiązanie Océ i manroland.

Data publikacji: grudzień 2012

Inkjetowa maszyna drukująca Océ JetStream 5500 współpracuje ze złamywakiem FoldLine VPF211 marki manroland web systems, umożliwiając produkcję gazet w formacie tabloid i broadsheet. 

Druk gazet w czasie nocnej zmiany i produkcja książek za dnia – jest to możliwe dzięki wspólnemu rozwiązaniu Océ i manroland web systems. Połączenie inkjetowej maszyny drukującej JetStream 5500  i złamywaka FoldLine VPF211 to najświeższy owoc współpracy obu firm.

 

Jak podkreślają producenci, nowe rozwiązanie jest przeznaczone do produkcji na skalę przemysłową. Kolorowa maszyna drukująca Océ JetStream 5500 może wydrukować w ciągu godziny ponad 4 tys. egzemplarzy 24-stronicowej gazety w formacie broadsheet albo ponad 8 tys. egzemplarzy gazety w formacie tabloid o takiej samej objętości. Zastosowanie sprawdzonej technologii aplikacji kropli „na żądanie” (drop on demand) Océ DigiDot pozwala osiągnąć obraz wysokiej jakości o rozdzielczości 600 x 480 dpi (przy prędkości 254 m/min) lub 1200 dpi (przy 200 m/min). W połączeniu z wydajnym złamywakiem FoldLine VPF211 maszyna Océ JetStream 5500 tworzy zintegrowany system pozwalający na produkcję od A do Z. „Tym, co czyni nasze rozwiązanie tak wyjątkowym, jest zdolność do produkcji profesjonalnie wykończonych gazet w czasie nocnej zmiany i druk książek, broszur oraz czasopism za dnia” – komentuje Sebastian Landesberger, Executive Vice President Océ Commercial Printing. „Dzięki takiej elastyczności pod względem zastosowań nasz produkt gwarantuje klientom wyższy zwrot z inwestycji niż inne rozwiązania dostępne na rynku”.  

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty