Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Sposób na A3

Data publikacji: wrzesień 2010

 

© Konica Minolta

Bizhub 423 wykorzystuje technologię Extended Solution Technology (bEST).

Konica Minolta wprowadziła na polski rynek nowe urządzenia wielofunkcyjne A3 bizhub 223, 283, 363 oraz 423. To innowacyjne systemy, które sprawdzą się przy czarno-białych wydrukach, kopiowaniu, faksowaniu oraz skanowaniu w kolorze. Jako urządzenia wielofunkcyjne zapewniają oszczędność czasu na migrację między różnymi sprzętami, a koszt ich eksploatacji jest znacznie niższy. Szybkość drukowania w nowej serii bizhub sięga od 22 do 42 stron na minutę, a rozbudowane właściwości skanowania sprawiają, że samodzielne urządzenia skanujące są zbędne. Każde z czterech nowych urządzeń umożliwia skanowanie do 70 oryginałów na minutę, zarówno kolorowych, jak i czarno-białych.

Dodatkowo seria bizhub 423 wykorzystuje Extended Solution Technology (bEST) Konica Minolta. To technologia, która pozwala bez problemu integrować urządzenia marki Konica Minolta z oprogramowaniem dostarczanym przez innych producentów. Nowa seria może być wyposażona w PageScope Account Managera, który umożliwia centralne monitorowanie i gromadzenie statystyk liczników ze wszystkich urządzeń. Za pomocą oprogramowania PageScope User Authentication Manager administratorzy mogą natomiast wygodnie zarządzać bazami danych użytkowników i ich uprawnieniami, na przykład ograniczając ilość dozwolonych wydruków konkretnej osobie. Dzięki temu systemowi można też wydrukować dokument na dowolnym urządzeniu Konica Minolta w całej firmie, jeśli drukarka najbliżej użytkownika jest akurat zajęta. Jest to tak zwana funkcja „follow me”, czyli wydruku podążającego.
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty