Kalendarium

08-09.11. 2017 · Kongres Branży Poligraficznej Art of Color

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.10.2017 · Viscom Düsseldorf

26-29.10.2017 · Międzynarodowe Targi Książki

14-16.11.2017 · InPrint

Urządzenia po regeneracji

Data publikacji: wrzesień 2010

 

© Océ

Najnowszym urządzeniem w grupie Océ Prémia Class jest VarioPrint 2065.

Z jednej strony ciągle rosnące potrzeby i wymagania klientów w zakresie pracy z dokumentem, a z drugiej dążenie do oszczędności zmusza producentów do poszukiwania rozwiązań, które spełnią te oczekiwania. W urządzeniach serii Prémia Class Océ wykorzystuje wiele części i modułów pochodzących z urządzeń, które wróciły z rynku. Klienci otrzymują tę samą, wysoką jakość wydruku przy zachowaniu przystępnego poziomu cenowego. „Regenerowane” maszyny były pierwotnie zaprojektowane i skonstruowane z założeniem wieloletniej sprawnej eksploatacji i znajdują się w dobrym stanie zapewniającym im drugi okres żywotności. W wersji Prémia Class elementy zużyte są wymieniane na nowe i maszyna – w pełni sprawna – jest gotowa do użytkowania. Najnowszym urządzeniem w grupie Océ Prémia Class jest VarioPrint 2065. Charakterystyczną cechą maszyny jest dynamiczny i ergonomicznym interfejsie użytkownika, który stanowi klucz do prostej obsługi: jedno naciśnięcie przycisku uruchamia realizację zadań drukowania, kopiowania i skanowania. Urządzenie drukuje obrazy z dużą precyzją i liniaturą, odzwierciedlając przy tym półtony i ciemne partie obrazu. Océ Copy Press równo i starannie „wprasowuje” toner w papier, tak jak przy druku offsetowym – z tą jednak różnicą, że w celu uzyskania wydruków wysokiej jakości nie ma potrzeby stosowania wysokich temperatur, tak jak to mam miejsce w przypadku technologii kserograficznej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty