Kalendarium

08-09.11. 2017 · Kongres Branży Poligraficznej Art of Color

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.10.2017 · Viscom Düsseldorf

26-29.10.2017 · Międzynarodowe Targi Książki

14-16.11.2017 · InPrint

Weź zebrę do ręki

Data publikacji: lipiec 2011

 

© Zebra Technologies Corporation

Model QLn320 jest pierwszą drukarką mobilną z oferowanym przez firmę Zebra nowym rozwiązaniem – Power Smart Print Technology.

Liczbę pracowników mobilnych na całym świecie szacuje się już na ponad miliard. Można oczekiwać, że wraz z rozproszeniem siły roboczej zwiększy się również zapotrzebowanie na systemy mobilne, w tym także urządzenia drukujące. Zebra Technologies Corporation – producent drukarek do nadruku kodów kreskowych, kart i znaczników RFID – ogłosił wprowadzenie na rynek nowej mobilnej drukarki QLn320. Urządzenie umożliwia obniżenie kosztów, oferując stanowiące nowość na rynku drukarek mobilnych połączenie z siecią Ethernet. Możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania i lepszego zarządzania systemem pozwala ograniczyć czas wymagany na serwisowanie drukarki i wydłużyć jej eksploatację, podnosząc tym samym stopę zwrotu z inwestycji. Model QLn320 jest również pierwszą drukarką z oferowanym przez firmę Zebra nowym rozwiązaniem – Power Smart Print Technology. Nowa funkcja zwiększa szybkość przetwarzania informacji przy niższym użyciu energii, dając pracownikom mobilnym wyższą jakość wydruku. Model QLn320 do wydruków trzycalowych dostępny jest od ręki w regionie EMEA poprzez rozbudowaną sieć dystrybutorów firmy Zebra. Model QLn220 do wydruków dwucalowych dostępny będzie w III kwartale 2011 roku.

 
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty