Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Współpraca Highcon i Digiprint

Firmy Highcon oraz Digiprint rozpoczęły niedawno współpracę w obszarze dystrybucji rozwiązań producenta maszyn do finishingu oraz przetwórstwa kartonu i tektury na polskim rynku poligraficznym. Jest to kolejny dostawca reprezentowany przez tego dystrybutora. Znajdzie się on w portfolio obok takich marek jak: HP Indigo, HP Latex, HP Scitex, Esko, Fotoba, Lamina, Scodix czy GMG. Firma Highcon została założona w listopadzie 2009 roku przez Aviva Ratzmana i Michaela Zimmera, którzy zdobywali wcześniej doświadczenie na rynku finishingu oraz druku cyfrowego, współpracując z Indigo NV, a następnie z firmą HP. Główna siedziba firmy znajduje się w Izraelu, gdzie została opracowana i opatentowana unikalna technologia finishingu. Cyfrowy proces cięcia i bigowania zapewnia wszystkie dotychczasowe korzyści związane z cyfrowym przygotowaniem do druku oraz przepływem pracy do istniejącego rynku wykańczania analogowego. Nowości w portfolio Digiprint, czyli cyfrowe maszyny tnące i bigujące Highcon Euclid i Beam zostały stworzone z myślą o potrzebach technologii cyfrowej dla procesów post-print w przemyśle poligraficznym, a także o producentach opakowań, przetwórcach tektury falistej, kartonu czy drukowaniu komercyjnym. Od czasu pierwszej instalacji modelu Highcon Euclid w 2013 roku firma Highcon zainstalowała cyfrowe maszyny do cięcia i bigowania w Ameryce Północnej i Południowej, Europie, Azji, Afryce oraz na Bliskim Wschodzie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty