Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Współpraca Highcon i Digiprint

Firmy Highcon oraz Digiprint rozpoczęły niedawno współpracę w obszarze dystrybucji rozwiązań producenta maszyn do finishingu oraz przetwórstwa kartonu i tektury na polskim rynku poligraficznym. Jest to kolejny dostawca reprezentowany przez tego dystrybutora. Znajdzie się on w portfolio obok takich marek jak: HP Indigo, HP Latex, HP Scitex, Esko, Fotoba, Lamina, Scodix czy GMG. Firma Highcon została założona w listopadzie 2009 roku przez Aviva Ratzmana i Michaela Zimmera, którzy zdobywali wcześniej doświadczenie na rynku finishingu oraz druku cyfrowego, współpracując z Indigo NV, a następnie z firmą HP. Główna siedziba firmy znajduje się w Izraelu, gdzie została opracowana i opatentowana unikalna technologia finishingu. Cyfrowy proces cięcia i bigowania zapewnia wszystkie dotychczasowe korzyści związane z cyfrowym przygotowaniem do druku oraz przepływem pracy do istniejącego rynku wykańczania analogowego. Nowości w portfolio Digiprint, czyli cyfrowe maszyny tnące i bigujące Highcon Euclid i Beam zostały stworzone z myślą o potrzebach technologii cyfrowej dla procesów post-print w przemyśle poligraficznym, a także o producentach opakowań, przetwórcach tektury falistej, kartonu czy drukowaniu komercyjnym. Od czasu pierwszej instalacji modelu Highcon Euclid w 2013 roku firma Highcon zainstalowała cyfrowe maszyny do cięcia i bigowania w Ameryce Północnej i Południowej, Europie, Azji, Afryce oraz na Bliskim Wschodzie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty