Kalendarium

24-26.09.2019 · FACHPACK, Norymberga

30.09-03.10.2019 · 4PrintWeek, Poznań

30.09-03.10.2019 · Taropak, Poznań

08-09.10.2019 · IFRA World Publishing Expo, Berlin

24-27.10.2019 · Międzynarodowe Targi Książki, Kraków

Współpraca Highcon i Digiprint

Firmy Highcon oraz Digiprint rozpoczęły niedawno współpracę w obszarze dystrybucji rozwiązań producenta maszyn do finishingu oraz przetwórstwa kartonu i tektury na polskim rynku poligraficznym. Jest to kolejny dostawca reprezentowany przez tego dystrybutora. Znajdzie się on w portfolio obok takich marek jak: HP Indigo, HP Latex, HP Scitex, Esko, Fotoba, Lamina, Scodix czy GMG. Firma Highcon została założona w listopadzie 2009 roku przez Aviva Ratzmana i Michaela Zimmera, którzy zdobywali wcześniej doświadczenie na rynku finishingu oraz druku cyfrowego, współpracując z Indigo NV, a następnie z firmą HP. Główna siedziba firmy znajduje się w Izraelu, gdzie została opracowana i opatentowana unikalna technologia finishingu. Cyfrowy proces cięcia i bigowania zapewnia wszystkie dotychczasowe korzyści związane z cyfrowym przygotowaniem do druku oraz przepływem pracy do istniejącego rynku wykańczania analogowego. Nowości w portfolio Digiprint, czyli cyfrowe maszyny tnące i bigujące Highcon Euclid i Beam zostały stworzone z myślą o potrzebach technologii cyfrowej dla procesów post-print w przemyśle poligraficznym, a także o producentach opakowań, przetwórcach tektury falistej, kartonu czy drukowaniu komercyjnym. Od czasu pierwszej instalacji modelu Highcon Euclid w 2013 roku firma Highcon zainstalowała cyfrowe maszyny do cięcia i bigowania w Ameryce Północnej i Południowej, Europie, Azji, Afryce oraz na Bliskim Wschodzie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty