Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Z chmury do druku

Data publikacji: lipiec 2011

 

© Fujifilm
XMF Print Centre wspiera proces tworzenia różnorodnych produktów poligraficznych, jak np. broszury, plakaty, booklety, POS-y, kalendarze czy fotoksiążki.

Firma Fujifilm opracowała nowe rozwiązanie web-to-print dostępne w chmurze – XMF Print Centre. Najnowsza platforma XMF Print Cenre bazuje na sprawdzonej technologii XMF Workflow i może być z powodzeniem stosowana w środowiskach B2C oraz B2B. Oprogramowanie pozwala na łatwe tworzenie pojedynczych i bardziej rozbudowanych portali e-commerce dostosowanych do indywidualnych wymagań klientów, wspierając tym samym proces tworzenia różnorodnych produktów poligraficznych, jak np. broszury, plakaty, booklety, POS-y, kalendarze czy fotoksiążki. XMF Print Centre zajmuje się również zarządzaniem wszystkimi aspektami internetowego środowiska druku, stanowiąc wsparcie dla osób zajmujących się administracją przedsiębiorstwa. Rozwiązanie web-to-print umożliwia nie tylko sprawne składanie zamówień online przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, ale pozwala także łatwiej obsługiwać takie procesy, jak wykonywanie dodruku do wcześniej zrealizowanego zlecenia czy dystrybucja gotowych prac. W połączeniu z XMF Workflow oraz XMF Pure PDF oprogramowanie XMF Print Centre stanowi kompletne rozwiązanie dla drukarń cyfrowych i offsetowych. Software będzie dostępny na rynku jesienią tego roku.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty