Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Z chmury do druku

Data publikacji: lipiec 2011

 

© Fujifilm
XMF Print Centre wspiera proces tworzenia różnorodnych produktów poligraficznych, jak np. broszury, plakaty, booklety, POS-y, kalendarze czy fotoksiążki.

Firma Fujifilm opracowała nowe rozwiązanie web-to-print dostępne w chmurze – XMF Print Centre. Najnowsza platforma XMF Print Cenre bazuje na sprawdzonej technologii XMF Workflow i może być z powodzeniem stosowana w środowiskach B2C oraz B2B. Oprogramowanie pozwala na łatwe tworzenie pojedynczych i bardziej rozbudowanych portali e-commerce dostosowanych do indywidualnych wymagań klientów, wspierając tym samym proces tworzenia różnorodnych produktów poligraficznych, jak np. broszury, plakaty, booklety, POS-y, kalendarze czy fotoksiążki. XMF Print Centre zajmuje się również zarządzaniem wszystkimi aspektami internetowego środowiska druku, stanowiąc wsparcie dla osób zajmujących się administracją przedsiębiorstwa. Rozwiązanie web-to-print umożliwia nie tylko sprawne składanie zamówień online przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, ale pozwala także łatwiej obsługiwać takie procesy, jak wykonywanie dodruku do wcześniej zrealizowanego zlecenia czy dystrybucja gotowych prac. W połączeniu z XMF Workflow oraz XMF Pure PDF oprogramowanie XMF Print Centre stanowi kompletne rozwiązanie dla drukarń cyfrowych i offsetowych. Software będzie dostępny na rynku jesienią tego roku.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty