Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Złoto za efektywność

Data publikacji: grudzień 2010

 

© Ricoh Polska

Złoty Bit został przyznany firmie Ricoh Polska za zintegrowane rozwiązanie dokumentowe WorkingDoc Digital Set zaprezentowane podczas Konferencji SDP.

Firma Ricoh Polska została wyróżniona nagrodą Złoty Bit podczas XII edycji Konferencji SDP (Systemy Dla Przedsiębiorstw) GigaCon, która odbyła się w Warszawie, w dniach 1 i 2 grudnia 2010 r. Wydarzenie było przeglądem dostępnych na rynku informatycznym produktów niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem, niezależnie od branży, jaką reprezentuje. Co istotne, nagroda przyznana została przez uczestników konferencji: osoby odpowiedzialne za selekcję, zakup nowych produktów i technologii oraz projektowanie, budowę i rozwój systemów teleinformatycznych, szefów działów informatyki, kierowników projektów, pracowników działów integracji, projektantów oraz inżynierów systemowych. Złoty Bit został przyznany za zintegrowane rozwiązanie dokumentowe WorkingDoc Digital Set zaprezentowane podczas Konferencji. O wyborze rozwiązania Ricoh zadecydowała przede wszystkim jego innowacyjność, jak również możliwość przełożenia wdrożenia na konkretne, mierzalne efekty biznesowe, wcześniej niedostępne dla przedsiębiorstw. Nagroda Złoty Bit SDP przyznawana jest w ramach konkursu organizowanego podczas konferencji SDP GigaCon, będącej częścią cyklu największych na polskim rynku konferencji o tematyce informatycznej. Celem konkursu Złoty Bit jest promocja najnowszych produktów i rozwiązań informatycznych wspierających pracę polskich firm i instytucji. Spośród aplikacji prezentowanych podczas konferencji, uczestnicy wybierają tylko jedno rozwiązanie. W 2009 roku wyróżniony został ISOF firmy Heuthes.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty