Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Duża precyzja małego urządzenia

Data publikacji: wrzesień 2010

 

© Sibress
Flexo Control Universal służy do pomiarów i kontroli płyt fleksograficznych oraz offsetowych, precyzyjnie mierząc pole pokrycia pól rastrowych.

Sibress, włoski producent systemów do pomiaru i analizy w druku fleksograficznym, wprowadza na rynek swoje najnowsze rozwiązanie. Flexo Control Universal to kolejny element rodziny Flexo Control. Urządzenie nie jest większe od myszki komputerowej, co skutkuje wysokim komfortem obsługi.

 

Urządzenie służy do pomiaru i kontroli płyt fleksograficznych oraz offsetowych, precyzyjnie mierząc pole pokrycia pól rastrowych. Flexo Control Universal dokonuje pomiaru liniatury rastra AM między 23 a 85/cm a rastra FM o minimalnej wielkości punktu 20 µm. Przy wszystkich rodzajach prac, system zapewnia dokładność powtórzeń ± 0,5 proc. Nowo utworzony algorytm umożliwia dokładną analizę wartości pokrycia powierzchni rastrów w druku łączonym (farby mieszane) lub przy farbach krytycznych, takich jak żółty. Flexo Control Universal korzysta z kamery RGB 1,3 megapiksela oraz energooszczędnej diody świecącej. Pracę urządzenie wspiera oprogramowanie Versatile@flex. Rozpoznanie i analiza punktów rastrowych w aktywnym polu obrazu (powierzchnia >3 mm²) następuje w pełni automatycznie. W ciągu kilku sekund otrzymujemy żądane parametry: wartość procentową rastra, liniaturę rastra, średnicę i rozmiar punktu oraz kąt. Cechą typową dla rodziny Flexo Control jest również autokalibracja. Do urządzenia dołączono wytrawiony laserowo target kalibracyjny, zawierający dziewięć precyzyjnych pól rastrowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty