Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Etykiety magnetyczne

Data publikacji: wrzesień 2010

 

 

© Orion

Kolorowe etykiety, które szybko mogą zmienić swoją funkcję i stać się magnesami, budzą dużą sympatię konsumentów, nawet jeśli pojawia się na nich znak firmowy.

Producenci prześcigają się w opracowywaniu coraz bardziej innowacyjnych etykiet i opakowań. Przecież to właśnie one przyciągają naszą uwagę, kiedy przeszukujemy wzrokiem sklepowe półki. Są zatem ważnym nośnikiem informacji o marce i uczestniczą w budowaniu jej wizerunku w świadomości klienta. Jednak zwykła etykieta nie zawsze wystarczy. Często warto pójść o krok dalej i postawić na specjalne rozwiązanie.

 

„Jeśli nie tylko chcemy zwrócić uwagę kupujących, ale również zależy nam na wzmacnianiu rozpoznawalności naszej marki, możemy zastosować etykietę magnetyczną” – mówi Krystyna Dziewanowska, kierownik sprzedaży we wrocławskiej drukarni Orion Znakowanie Towarów, specjalizującej się w produkcji różnego rodzaju etykiet – „To świetne wyjście, by nie tylko wyróżnić produkt na półce, ale również oznakować np. lodówkę konsumenta, a tym samym na stałe zagościć w jego domu”. Kolorowe etykiety, które szybko mogą zmienić swoją funkcję i stać się magnesami, budzą dużą sympatię konsumentów, nawet jeśli pojawia się na nich znak firmowy. Co więcej, jeśli producent zadba o to, by jeszcze bardziej zwiększyć ich funkcjonalność (przykładem są edukacyjne magnesy z literami na produktach Danone), szansa na utrwalenie świadomości marki wzrasta.

Technologicznie rzecz ujmując, produkcja etykiet-magnesów nie jest skomplikowanym procesem. Wykorzystuje się w tym celu folię magnetyczną, która z jednaj strony przygotowana jest do zadruku w technice fleksograficznej. Drukarnia Orion oferuje produkcję tego typu aplikacji przy wykorzystaniu ośmiu kolorów. W grę wchodzą wszelkiego rodzaju uszlachetnienia, m.in. złocenia, posrebrzanie, różnorodne lakiery i laminaty, które zwiększają atrakcyjność etykiety i czynią z niej efektowny gadżet.

 
W lipcu drukarnia Orion Znakowanie Towarów zdobyła certyfikat ISO14001:2004, potwierdzający skuteczne wdrożenie systemu zarządzania środowiskowego. Uzyskanie certyfikatu wymaga identyfikacji i oceny aspektów środowiskowych, a następnie opracowania zestawów działań i konsekwentnej realizacji zobowiązań zwartych w polityce środowiskowej. Orion zobowiązał się m.in. do: zapewnienia przyjaznych środowisku warunków produkcji, edukacji ekologicznej pracowników, ograniczenia negatywnego oddziaływania na środowisko oraz prowadzenia gospodarki odpadami poprzez segregację odpadów i recykling.
 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty