CONTENT / Druk opakowań
drukuj

Heidelberg w Karl Knauer

 

Firma Karl Knauer Poland, zajmująca się produkcją opakowań, opakowań ozdobnych i artykułów reklamowych, zorganizowała niedawno kameralną uroczystość przecięcia wstęgi na nowej maszynie producenta Heidelberg, Speedmaster XL 106-6+LYYL UV w swojej nowej siedzibie w Pniewach. Instalacja miała miejsce wcześniej o czy pisaliśmy obszernie w marcowym wydaniu PRINT & PUBLISHING.

 

Wydarzenie to miało przede wszystkim na celu podzielenie się doświadczeniami we współpracy z firmą Heidelberg i związanym z nią modelem subskrypcyjnym. Na całym świecie jest obecnie 180 użytkowników subskrypcji, w tym 2 użytkowników w Polsce. Model subskrypcyjny jest coraz popularniejszym sposobem wnoszenia opłat za faktyczne wykorzystanie możliwości produkcyjnych w drukarni, odchodząc od zwykłej i prostej sprzedaży maszyn drukujących. Dzięki tej umowie, firma zapewnia nie tylko maszyny, ale również rozwiązania w zakresie zarządzania procesami oraz opiekę serwisową, od zamawiania części zamiennych, poprzez wybór i dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, oraz szkolenia dla pracowników. W zamian, firma płaci tak naprawdę tylko za arkusze, które drukuje w oparciu o stałą stawkę miesięczną za uzgodniony wolumen druku. Po przekroczeniu pewnego pułapu odbitek ich koszt spada, pozwalając na znaczne oszczędności.

 

Grunt to zaufanie

Aby pomóc firmom w rozwiązywaniu ewentualnych problemów w całym cyklu produkcyjnym i tym samym umożliwić zwiększenie wydajności, firma Heidelberg musi uzyskać odpowiednią ilość danych. Tylko dzięki tym informacjom i ich dokładnej analizie, dostawca jest w stanie wskazać, na jakich etapach produkcji możliwe jest zwiększenie produktywności i zredukowanie przestojów. Aby to osiągnąć, każdego dnia firma Heidelberg otrzymuje na swoją platformę szeroki zakres danych, które zbierane są za pomocą kilkuset czujników znajdujących się w maszynie. Dotyczą one przede wszystkim procesów produkcyjnych i ich parametrów, takich jak format, ilość odbitek, czy prędkość maszyny. Dostęp do tych informacji ma zarówno Heidelberg, jak i klient, przy czym  wszystkie te informacje zostają odpowiednio zabezpieczone. Całe to działanie to poczucie odpowiedzialności Heidelberga wobec firm, które na taki model subskrypcyjny się decydują, by pozwolić im na osiągnięcie maksymalnej produktywności i zwiększenie konkurencyjności na rynku. Co więcej, Heidelberg proponuje kilka rodzajów subskrypcji, nie tylko z nowo zakupioną maszyną, np. subskrypcja Smart może opierać się na maszynie, którą firma obecnie posiada, dodatkowo uzyskując usługi takie jak analiza, serwis i doradztwo.

 

Na wydarzeniu, poprzez symboliczne przecięcie wstęgi, Heidelberg oddał oficjalnie do eksploatacji firmie Karl Knauer maszynę Speedmaster XL 106-6+LYYL UV w oparciu o model subskrypcyjny. Wcześniejsza owocna współpraca między firmami z programem Performance Plus nie pozostawiała producentowi opakowań żadnych wątpliwości co do efektywności współpracy, ponieważ już wcześniej pozwoliła ona firmie Karl Knauer na znaczne podniesienie produktywności. Zgodnie z umową, producent otrzymuje w pakiecie wszystko, co jest potrzebne do zagwarantowania odpowiedniej wydajności i zwiększenia  możliwości produkcyjnych w druku offsetowym w formacie arkusza 106 x 75 cm.

 

 

 

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć
drukuj

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Praca
Sprzedam
Kupię
Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 1537954 bytes) in /home/platne/serwer78836/public_html/printernet.pl/include/smarty/Smarty.class.php on line 1265