Kalendarium

08-09.11. 2017 · Kongres Branży Poligraficznej Art of Color

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.10.2017 · Viscom Düsseldorf

26-29.10.2017 · Międzynarodowe Targi Książki

14-16.11.2017 · InPrint

Precyzyjny druk flexo i typo. Większa rozdzielczość – lepsze efekty.

Na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie firmy Screen dla druku flexo i typograficznego – rastrowa maszyna drukująca Flexodot 4800, zapewniająca rozdzielczość obrazu równą 4800 dpi oraz liniaturę 200 lpi, płynną jak w druku offsetowym.
Urządzenie Flexodot 4800jest bardzo elastyczne – może być wykorzystane w pracy z naświetlarkami CtP PlateRite FX 870II i FX1524, zarówno we fleksografii, jak i druku typograficznym. Ponadto, zaopatrzono je w wydajną głowicę drukującą oraz funkcję autobalansu, która zapewnia stabilny obrót bębna.

Dzięki Flexodot, możliwy staje się precyzyjny druk punktów rastrowych nawet o ekstremalnie małych rozmiarach, które pozwalają na uzyskanie rozdzielczości obrazu sięgającej 4800 dpi. To z kolei sprawia, że gradienty – nawet na bardzo jasnych obszarach – są gładkie i wyglądają naturalnie.

Ponieważ punkty są znacznie mniejsze niż przy druku w rozdzielczości 2400 dpi, proces ich tworzenia wymaga zastosowania technologii, która przygotowuje podstawę dla druku i stabilizuje strukturę reliefową na jasnych obszarach. Flexodot świetnie radzi sobie z tym zadaniem, dając efekty porównywalne do druku w offsecie. Kolejną zaletą urządzenia jest umiejętność wykrywania krzywizn i przekątnych, których niedoskonałości – wpisane w specyfikę fleksografii – są następnie dokładnie wygładzane.  

Flexodot 4800, jako kontynuacja, znanej już, linii produktów dla druku typograficznego, podkreśla zaangażowanie Screena w ten segment poligrafii oraz starania firmy, aby zapewnić swoim klientom szerokie spektrum praktycznych rozwiązań technologicznych.

 
Foto: ©Fotolia
Dzięki Flexodot, możliwy staje się precyzyjny druk punktów rastrowych nawet o ekstremalnie małych rozmiarach, które pozwalają na uzyskanie rozdzielczości obrazu sięgającej 4800 dpi.


Data publikacji: 11/2009

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty