Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Na wybiegu

Data publikacji: lipiec 2011

 

Po sukcesie zeszłorocznego, inauguracyjnego pokazu Fespa Fabric, organizatorzy zdecydowali się – po raz drugi – zorganizować pokaz druku. Na powierzchni 1228 m² zgromadzono 54 wystawców specjalizujących się w sitodruku, druku cyfrowym, hafcie i zdobnictwie tkanin. Każdego dnia targów odbywał się pokaz mody, podczas którego demonstrowano odzież zadrukowaną wybranymi technikami druku wykonanymi przez sponsorów całego wydarzenia: Print Equipment, Blue Max Banner, B&C, Xennia oraz J-Teck3. Prezentacji towarzyszył opisowy przegląd odzieży, a także technik zdobienia i druku na tekstyliach. Praktyczną wiedzę z dziedziny druku można było zdobyć w Kąciku Charliego. Znany pod pseudonimem „Doctor Print” Charlie Taublieb udzielał praktycznych informacji z zakresu sitodruku na tkaninach. Trwający trzy dni cykl wydarzeń Fespa Fabric został zorganizowany z myślą o projektantach, dekoratorach oraz drukarzach zajmujących się tekstyliami.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty