Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Pole do popisu

Data publikacji: lipiec 2011

 

Azonprinter, chorwacki producent rozwiązań do druku cyfrowego, który posiada sieć dystrybucyjną w ponad 25 krajach świata, zaprezentował podczas targów Fespa Digital urządzenia do bezpośredniego druku na ubraniach (TexPro) i tkaninach (DTS). Maszyna Azon DTS drukuje nie tylko na tekstyliach, ale i na każdym podłożu, w tym m.in. drewnie, szkle, metalu, aluminium i plastiku, bez względu na to, czy materiał jest gładki, czy ma nierównomierną powierzchnię. Druk nie wymaga zastosowania podkładu, co znacznie przyspiesza produkcję. Azon DTS jest dostępny w trzech modelach o różnej powierzchni zadruku: DTS (42 x 60 cm), DTS Pro (60 x 180 cm) oraz DTS ProL (118 x 250 cm). Najnowszym dodatkiem do serii DTS jest model DTS White, który drukuje kolorem białym. Drugie z prezentowanych urządzeń, Azon TexPro, służy do bezpośredniego druku na ubraniach. System może zadrukowywać szeroką gamę produktów, jak t-shirty, jeansy, torby czy czapki). Dla każdego materiału stosowany jest ten sam tusz wodny. Urządzenie posiada stoły magnetyczne w różnych rozmiarach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty