Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Seiko i d.gen w ofercie

Data publikacji: lipiec 2011

 

Portfolio firmy Digiprint poszerzyło się o produkty do druku wielkoformatowego firm Seiko i d.gen. Seiko to japoński producent maszyn drukujących w technologii solwentowej i eko-solwentowej oraz tuszy do tych urządzeń. W ofercie Digiprint znajdą się maszyny: Seiko V64S – solwentowa maszyna drukująca w jakości 720 dpi o maksymalnej prędkości 30 m2/godz.; ColorPainter H-104s/H-74s – maszyna solwentowa o wydajności do 50 m2/godz. przy ośmiu kolorach i 100 m2/godz. przy druku czterokolorowym oraz seria ColorPainter W-64s/W-54s przeznaczona dla mniejszych drukarni i agencji reklamowych, obejmująca urządzenia w wersji cztero- i sześciokolorowej o maksymalnej prędkości druku 17,8 m2/godz. Firma d.gen to koreański producent cyfrowych maszyn do bezpośredniego druku na tkaninach. Firma Digiprint włączyła do swojej oferty urządzenia wielkoformatowe: d.gen Arachne – przemysłową maszynę z precyzyjnym podajnikiem tekstyliów, która jest w stanie drukować bezpośrednio na większości tkanin, w tym na mediach rozciągliwych, dzianinach czy nawet na Spandexach; oraz d.gen Teleios 74/V6 i74/V8 – urządzenia, które doskonale sprawdzają się w druku na flagach i bardzo cienkich mediach, jak szyfon. Sztandarowym modelem jest d.gen Teleios GT, który pozwala na pracę w systemie ciągłym z prędkością do 100 m2/godz. Digiprint oferuje sprzedaż, montaż i serwis maszyn serii Seiko i d.gen oraz tusze do tych urządzeń.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty