Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Seiko i d.gen w ofercie

Data publikacji: lipiec 2011

 

Portfolio firmy Digiprint poszerzyło się o produkty do druku wielkoformatowego firm Seiko i d.gen. Seiko to japoński producent maszyn drukujących w technologii solwentowej i eko-solwentowej oraz tuszy do tych urządzeń. W ofercie Digiprint znajdą się maszyny: Seiko V64S – solwentowa maszyna drukująca w jakości 720 dpi o maksymalnej prędkości 30 m2/godz.; ColorPainter H-104s/H-74s – maszyna solwentowa o wydajności do 50 m2/godz. przy ośmiu kolorach i 100 m2/godz. przy druku czterokolorowym oraz seria ColorPainter W-64s/W-54s przeznaczona dla mniejszych drukarni i agencji reklamowych, obejmująca urządzenia w wersji cztero- i sześciokolorowej o maksymalnej prędkości druku 17,8 m2/godz. Firma d.gen to koreański producent cyfrowych maszyn do bezpośredniego druku na tkaninach. Firma Digiprint włączyła do swojej oferty urządzenia wielkoformatowe: d.gen Arachne – przemysłową maszynę z precyzyjnym podajnikiem tekstyliów, która jest w stanie drukować bezpośrednio na większości tkanin, w tym na mediach rozciągliwych, dzianinach czy nawet na Spandexach; oraz d.gen Teleios 74/V6 i74/V8 – urządzenia, które doskonale sprawdzają się w druku na flagach i bardzo cienkich mediach, jak szyfon. Sztandarowym modelem jest d.gen Teleios GT, który pozwala na pracę w systemie ciągłym z prędkością do 100 m2/godz. Digiprint oferuje sprzedaż, montaż i serwis maszyn serii Seiko i d.gen oraz tusze do tych urządzeń.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty