Kalendarium

08-09.11. 2017 · Kongres Branży Poligraficznej Art of Color

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.10.2017 · Viscom Düsseldorf

26-29.10.2017 · Międzynarodowe Targi Książki

14-16.11.2017 · InPrint

Więcej niż druk

Data publikacji: maj 2011

 

Podczas Fespa Digital na stoisku Display Graphics firmy Océ można było podziwiać liczną ofertę interesujących rozwiązań dla druku cyfrowego obejmującą niemal wszystko to, czego potrzebuje dostawca druku, aby z sukcesem funkcjonować na rynku LFP. Portfolio maszyn i fachowe doradztwo w zakresie produkcji Sign & Display to główne zalety Océ, które przekonały liczne grono odwiedzających.

 
© Océ
Na stoisku Océ nie mogło zabraknąć systemu Océ ColorWave 600 Poster Printer, który znacznie ułatwia bezpośrednią, kompleksową produkcję POP-ów i displayów.

Seria ploterów stołowych Océ Arizona, która doczekała się od 2006 roku ponad 2,5 tys. instalacji, jest w swojej klasie bodaj najlepiej sprzedającą się rodziną produktów na świecie. Tworzące ją systemy drukujące umożliwiają wysokiej jakości reprodukcję grafik na dowolnym podłożu, zarówno elastycznym, jak i sztywnym, co czyni je niezrównanymi dla wymagającej produkcji w sektorze Sign & Display.

Nowością na stoisku Océ był ploter Océ Arizona 360 GT, który wyróżnia się szeroką gamą obsługiwanych mediów, wysoką produktywnością i elastycznością pod względem produkowanych aplikacji. Stół o wymiarach 1,25 x 2,5 m i prędkość druku sięgająca 35 m2/godz. w trybie ekspresowym czynią z plotera idealne rozwiązanie do produkcji bannerów na żądanie oraz druku wysokonakładowych aplikacji zewnętrznych. Dodatkowo, tryb druku HD pozwala na odwzorowanie nawet najdrobniejszych detali graficznych oraz dwupunktowego tekstu.

Kolejnym ciekawym rozwiązaniem na stoisku Océ był ploter Océ Arizona 550 XT wyposażony w stół o wymiarach 2,5 x 3,05 m. W trybie ekspresowym maszyna drukuje z maksymalną prędkością 65,9 m2/godz. Na przedłużonym stole zmieszczą się podłoża w niestandardowym formacie (maksymalnie 250 x 305 cm). Océ promuje ploter jako alternatywę dla produkcji w technologii sitodrukowej.

 
W roli głównej

Również w sektorze druku z roli Océ oferuje kilka wydajnych rozwiązań. Na targach Fespa Digital producent pokazał mild-solwentowy ploter Océ CS6410, który oferuje idealną równowagę pomiędzy prędkością druku a jakością, dając gwarancję nawet trzyletniej wytrzymałości aplikacji zewnętrznych. Inną propozycją był ploter eko-solwentowy Océ CS9160, który stanowi korzystne rozwiązanie dla różnych grup klientów: zarówno drukarń, które chcą dopiero rozpocząć działalność w sektorze produkcji wewnętrznych i zewnętrznych, jak i doświadczonych dostawców druku rozwijających swój biznes oraz tych przedsiębiorstw, którym zależy na tym, by móc drukować displaye bez konieczności podzlecenia prac na zewnątrz.

 
Bezpośredni w zachowaniu

Na stoisku Océ nie mogło zabraknąć systemu Océ ColorWave 600 Poster Printer, który znacznie ułatwia bezpośrednią, kompleksową produkcję POP-ów i displayów. Urządzenie produkuje aplikacje, które są suche w momencie wyjścia z maszyny, a do tego docięte do odpowiedniego formatu, a więc natychmiast gotowe do użycia. Prędkość druku sięgająca 106 m2/godz. pozwala na zastosowanie urządzenia w kompleksowej kampanii reklamowej obejmującej nie tylko plakaty, ale i bannery czy ulotki.

 
Cięty język

Océ nie zapomniało również o obróbce po druku i zaprezentowało na swoim stoisku system tnący Océ ProCut, który pozwala na wycinanie kształtów po konturach. Połączenie tego wydajnego urządzenia z którymkolwiek z ploterów stołowych serii Océ Arizona pozwala na produkcję aplikacji od A do Z, w dodatku z gwarancją niskich kosztów i wysokiej jakości.

 
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty