Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Wirtualny druk

Data publikacji: lipiec 2011

 

Firma Fujifilm otworzyła centrum druku XMF Print, które – wykorzystując Internet – oferuje nowe możliwości dostawcom usług poligraficznych. Platforma pozwala na działalność e-commerce skierowaną do klientów indywidualnych i hurtowych. Możliwe jest zamówienie broszur, plakatów, kalendarzy, albumów czy wizytówek. Centrum posiada również back office, dzięki któremu możliwe jest zarządzenie realizacją zleceń online. Internetowy system zamawiania dostępny jest 24/7. John Davies, dyrektor strategii biznesowej w Fujifilm Europe, komentuje: „Poprzez stworzenie platformy mogliśmy powiększyć portfolio naszych produktów. Oferujemy kompleksową ofertę od sprzedaży usług, dystrybucji, po techniczną kontrolę jakości”. Dzięki specjalistycznym narzędziom, Internet stał się nowym kanałem sprzedaży usług poligraficznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty