Kalendarium

24-26.11.2020 · InPrint Munich, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

25.02-03.03.2021 · Interpack, Düsseldorf

20-30.04.2021 · drupa, Düsseldorf

Polar. Targowe cięcie.

Niekwestionowanym gwoździem programu podczas targowej prezentacji firmy Polar będzie system CutManager, który ułatwia podłączenie krajarek w trybie online do systemu Prinect Postpress Manager firmy Heidelberg. Za jednym przyciśnięciem można przełączać się między podglądem systemu sterowania krajarką a podglądem Postpress Data Terminal. Prinect Postpress Manager automatycznie wysyła operatorowi listę przeprowadzanych operacji na maszynie, umożliwiając rozpoczęcie, przerwanie lub zakończenie poszczególnych akcji. Dodatkowo, system sterowania krajarką zwraca komunikaty o statusie maszyny oraz odczyty licznika bezpośrednio do Prinect Postpress Managera. Mogą być one zbierane przez opcjonalny CountMonitor. Dzięki temu, możliwe jest pełne przechwytywanie danych z procesu cięcia. Wszelkie dane z codziennej pracy, które wcześniej musiały być wprowadzane ręcznie, są teraz automatycznie zbierane, podczas gdy produkcja nadal trwa. Poprzez wymianę danych dotyczących zleceń i produkcji w ramach wewnętrznego serwera P-Net, CutManager jest w stanie zapewnić doskonałą przejrzystość kosztów i wydajności.

Podczas targów Ipex firma zaprezentuje po raz pierwszy także szybką krajarkę w wersji Xplus. Zbudowana jest ona na bazie modelu X, wyposażonego w ekran dotykowy i opcję wizualizacji procesu. Polar pokaże również najszybszy na świecie system cięcia. W konkursie, zorganizowanym w listopadzie ubiegłego roku, automatyczny Pace System przyciął 45 ryz papieru w sześćdziesiąt minut. Daje to rekordowy wynik 80 sekund na ryzę, przy przycinaniu arkuszy z czterech stron przez jednego operatora. Maszyny i urządzenia Polar będą prezentowane na stoisku firmy Heidelberg w hali nr 8.

 

Data publikacji: kwiecień 2010

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Pesymistyczne prognozy

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, najnowsze prognozy dla polskiego rynku reklamowego nie są optymistyczne. Już w tej chwili spowolnienie wzrostu gospodarczego przynosi duże straty w turystyce, transporcie czy handlu (oprócz branży spożywczej).

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty