Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Ludzie i wydarzenia

Silny zespół EyeC Polska. Konrad Sadowski i Wojciech Mrugacz

Firma EyeC stawia kolejny krok w swojej działalności na polskim rynku. Po przeniesieniu dotychczasowego dyrektora zarządzającego Marcina Wekslera, zarządzanie firmą zostanie płynnie przekazane Konradowi Sadowskiemu i Wojciechowi Mrugaczowi. Dzięki nowemu zespołowi EyeC zabezpieczy swoją pozycję na polskim rynku i potwierdzi zaangażowanie w doskonałą obsługę klienta i niestandardowe rozwiązania.

więcej »

Caldera na C!Print 2024. Demonstracje na żywo

Caldera weźmie udział w targach C!Print, które odbędą się w Lyonie w dniach 6-8 lutego 2024 roku. Odwiedzający targi będą mieli szansę porozmawiać ze specjalistami firmy, poznać oferowane przez nią produkty, zobaczyć przebieg procesów podczas demonstracji na żywo i dowiedzieć się, jak zwiększyć skalę operacji drukowania.

więcej »

Nowa era dla Enfocus. Tim Bernaerdt dyrektorem

Zarząd Enfocus ogłosił powołanie Tima Bernaerdta na stanowisko dyrektora. Nowa osoba zarządzająca ma zainicjować nową erę dla firmy, która niedawno wprowadziła na rynek swoje rewolucyjne rozwiązanie Enfocus Review.

więcej »

W świecie sztuki. Kalendarz Burgo Group

Podczas BookCity Milano 2023 i towarzyszącego mu wydarzenia Salone Onore Triennale, firma Burgo Group zaprezentowała swój kalendarz na rok 2024. Premierowy pokaz był świadectwem długotrwałej relacji pomiędzy Burgo Group a wystawą w Mediolanie, w ramach której firma współpracuje z artystami włoskimi i zagranicznymi przy projektowaniu swojego corocznego kalendarza.

więcej »

Życzenia na przyszły sezon. Ognisko z Holmen Iggesund

Firma Holmen Iggesund od kilkudziesięciu lat przygotowuje specjalną kartkę z życzeniami. Tegoroczna wersja przedstawia zimowy krajobraz z ogniskiem pośrodku, które jest zaproszeniem, aby usiąść i wspólnie tworzyć nowe historie na przyszłość.

więcej »

Najnowsze trendy. Etykiety i opakowania według Marka Andy

Mark Andy, obserwując oczekiwania i potrzeby właścicieli marek, drukarzy i konwerterów, a także konsumentów, stale modyfikuje i dostosowuje swój asortyment pod zmieniające się trendy. Obecne portfolio firmy uwzględnia różne, kluczowe dla branży aspekty takie jak wydajność, inkluzywność i zrównoważony rozwój.

więcej »

Zmarł były CEO Heidelberg. Nie żyje Gerold Linzbach

23 listopada w wieku 67 lat zmarł były dyrektor generalny Heidelberg Gerold Linzbach, który kierował firmą od 1 września 2012 do 14 listopada 2016 roku. Gerold Linzbach, został jednogłośnie mianowany przez Zarząd Heidelberga, nowym CEO i zastąpił na tym stanowisku Bernharda Schreiera, który kierował firmą przez 13 lat.

więcej »

Zbliża się RemaDays Warsaw. Targi reklamy i druku niebawem

Zbliża się wydarzenie, na które czeka cała branża reklamy i druku. 19. edycja RemaDays Warsaw odbędzie się w dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 roku w Ptak Warsaw Expo. Patronat honorowy nad imprezą objęły Polska Izba Druku, Warszawska Izba Gospodarcza i Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.

więcej »

Wydarzenie poligraficzne w Poznaniu. Art of Color

28 listopada 2023 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się kolejna edycja konferencji Art of Color. Konferencji towarzyszyła Gala Złotego Gryfa, którego celem jest wyłonienie najlepszych produktów poligraficznych.

więcej »

Mark Andy. Duane Pekar nowym CEO

Mark Andy ogłosił Duane’a Pekara nowym CEO firmy. Nowy dyrektor generalny ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie oraz sukcesy na stanowiskach kierowniczych w różnych branżach (Midstate Berkshire, FRAM Group, Honeywell, Carrier i General Motors).

więcej »

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ - 98%
 
Tak, ma umiarkowany wpływ - 0%
 
Trudno stwierdzić - 0%
 
Nie, nie ma wpływu - 1%
 

Wszystkich głosów: 1428

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty