Kalendarium

08-09.11. 2017 · Kongres Branży Poligraficznej Art of Color

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.10.2017 · Viscom Düsseldorf

26-29.10.2017 · Międzynarodowe Targi Książki

14-16.11.2017 · InPrint

Kreatywność nagrodzona. Finał I edycji Adobe Creative Search 4 Ideas.

 

7 października odbyło się uroczyste rozdanie nagród laureatom konkursu Adobe Creative Search 4 Ideas, nad którym patronat medialny objął magazyn Visual Communication. Przedmiotem konkursu było stworzenie kreacji kampanii społecznej Banków Żywności.

 

Do konkursu zgłoszono 648prac. Zadaniem uczestników było stworzenie kreacji graficznej w jednej z 4 kategorii (grafika statyczna, grafika dynamiczna, video
i kampania) promującej przeciwdziałanie marnowaniu żywności i walkę z niedożywieniem. Najpopularniejszą kategorią okazała się być grafika statyczna, w której zgłoszono aż 496 prac.

Adobe Creative Search 4 Ideas było wyzwaniem dla twórców grafiki, chcących zmierzyć potencjał swojej wyobraźni ze społecznie użytecznym celem. „Jesteśmy pod wrażeniem kreatywności uczestników oraz ciekawych realizacji, które wykonali przy użyciu narzędzi Adobe” powiedziała Klaudia Jaworska, Senior Marketing Manager Adobe.

 
Wyniki

Pierwszą nagrodę w kategorii Grafika Statyczna otrzymała Monika Prus za pracę „Świnka”, drugą Elwira Zembrzuska za „Zmianę”, a trzecią za Maciej Ptaszyński za „Pana Kromkę”. W kategorii Grafika Dynamiczna zwyciężył Maciej Kujawa z „Wystarczy dla wszystkich”. Z kolei w kategorii Video najwyższe noty zebrał Jeremiasz Filipiak za pracę „Zemsta ma wiele smaków”.

W kategorii specjalnej – Kampania – zwyciężył Kamil Banach za „Nie marnuj żywności”. Nagrodę publiczności otrzymał natomiast Grzegorz Radomski za „Nie dokarmiaj śmietników”. Osobne wyróżnienie przyznał także partner konkursu – Federacja Polskich Banków Żywności. Otrzymał je Maciej Ptaszyński za „Pana Kromkę”.

Zwycięzcy w 4 kategoriach otrzymali nagrody w postaci pakietów graficznych Adobe Creative Suite 4 oraz nagród dodatkowych od sponsorów: Eizo, Epson, Wacom i Akademii Fotografii.

 
Foto: lMonika Prus

„Świnka” Moniki Prus – 1. miejsce w kategorii Grafika Statyczna.

 
Data publikacji: 12/2009

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty