Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Kreatywność nagrodzona. Finał I edycji Adobe Creative Search 4 Ideas.

 

7 października odbyło się uroczyste rozdanie nagród laureatom konkursu Adobe Creative Search 4 Ideas, nad którym patronat medialny objął magazyn Visual Communication. Przedmiotem konkursu było stworzenie kreacji kampanii społecznej Banków Żywności.

 

Do konkursu zgłoszono 648prac. Zadaniem uczestników było stworzenie kreacji graficznej w jednej z 4 kategorii (grafika statyczna, grafika dynamiczna, video
i kampania) promującej przeciwdziałanie marnowaniu żywności i walkę z niedożywieniem. Najpopularniejszą kategorią okazała się być grafika statyczna, w której zgłoszono aż 496 prac.

Adobe Creative Search 4 Ideas było wyzwaniem dla twórców grafiki, chcących zmierzyć potencjał swojej wyobraźni ze społecznie użytecznym celem. „Jesteśmy pod wrażeniem kreatywności uczestników oraz ciekawych realizacji, które wykonali przy użyciu narzędzi Adobe” powiedziała Klaudia Jaworska, Senior Marketing Manager Adobe.

 
Wyniki

Pierwszą nagrodę w kategorii Grafika Statyczna otrzymała Monika Prus za pracę „Świnka”, drugą Elwira Zembrzuska za „Zmianę”, a trzecią za Maciej Ptaszyński za „Pana Kromkę”. W kategorii Grafika Dynamiczna zwyciężył Maciej Kujawa z „Wystarczy dla wszystkich”. Z kolei w kategorii Video najwyższe noty zebrał Jeremiasz Filipiak za pracę „Zemsta ma wiele smaków”.

W kategorii specjalnej – Kampania – zwyciężył Kamil Banach za „Nie marnuj żywności”. Nagrodę publiczności otrzymał natomiast Grzegorz Radomski za „Nie dokarmiaj śmietników”. Osobne wyróżnienie przyznał także partner konkursu – Federacja Polskich Banków Żywności. Otrzymał je Maciej Ptaszyński za „Pana Kromkę”.

Zwycięzcy w 4 kategoriach otrzymali nagrody w postaci pakietów graficznych Adobe Creative Suite 4 oraz nagród dodatkowych od sponsorów: Eizo, Epson, Wacom i Akademii Fotografii.

 
Foto: lMonika Prus

„Świnka” Moniki Prus – 1. miejsce w kategorii Grafika Statyczna.

 
Data publikacji: 12/2009

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Strzelić sobie w cyfrowe kolano…

Cyfrowa transformacja obejmuje również media drukowane i cyfrowe. Media drukowane, a w szczególności magazyny takie jak PRINT & PUBLISHING, żyją z dobrego contentu. Zatem alternatywą dla wersji drukowanej jest wersja cyfrowa lub on-line. Część budżetów z wersji drukowanych przenoszone jest do świata cyfrowych mediów. Jednak kompensacja obrotu jeden do jednego z druku do wersji cyfrowej jest na tą chwilę raczej nierealna. W obliczu tego, rzecz jasna, również i my, prasa drukowana, zmieniamy trend i uzupełniamy portfolio o cyfrowe narzędzia.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty