Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Antalis czyta dzieciom. Wyróżnienie dla papiernika.

 

Fundacja ABCXXI przyznała firmie Antalis pamiątkowy medal za wieloletnie wspieranie jej przedsięwzięć ze szczególnym uwzględnieniem ogólnopolskiej kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”. Podczas uroczystości, która odbyła się pod honorowym patronatem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Bogdana Zdrojewskiego, wręczono nagrody najbardziej aktywnym wolontariuszom – liderom i koordynatorom kampanii czytania: nauczycielom, bibliotekarzom, pracownikom placówek kulturalno-oświatowych z całego kraju, a także firmom i instytucjom, które promują i na różne sposoby wspierają działania Fundacji.

Gościem specjalnym Gali była pisarka Małgorzata Musierowicz. Autorka książek uwielbianych przez kilka pokoleń czytelników otrzymała najwyższą nagrodę Fundacji – statuetkę „Cała Polska czyta dzieciom” – za całokształt twórczości. Mianowano także nowych Ambasadorów Kampanii Czytania: Joannę Brodzik, Dorotę Zawadzką i Artura Barcisia.

Fundacja ABCXXI, założona w grudniu 1998, wspiera wychowanie dzieci i młodzieży poprzez działania oświatowe, edukacyjne, promocyjne oraz lobbingowe. W 2001 roku Fundacja zainaugurowała kampanię społeczną „Cała Polska czyta dzieciom”, która ma na celu uświadomienie społeczeństwu ogromnego znaczenia czytania dziecku dla jego wszechstronnego rozwoju. Firma Antalis od początku wspiera ideę, przekazując papiery na druk publikacji towarzyszących codziennym działaniom fundacji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty