Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Antalis czyta dzieciom. Wyróżnienie dla papiernika.

 

Fundacja ABCXXI przyznała firmie Antalis pamiątkowy medal za wieloletnie wspieranie jej przedsięwzięć ze szczególnym uwzględnieniem ogólnopolskiej kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”. Podczas uroczystości, która odbyła się pod honorowym patronatem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Bogdana Zdrojewskiego, wręczono nagrody najbardziej aktywnym wolontariuszom – liderom i koordynatorom kampanii czytania: nauczycielom, bibliotekarzom, pracownikom placówek kulturalno-oświatowych z całego kraju, a także firmom i instytucjom, które promują i na różne sposoby wspierają działania Fundacji.

Gościem specjalnym Gali była pisarka Małgorzata Musierowicz. Autorka książek uwielbianych przez kilka pokoleń czytelników otrzymała najwyższą nagrodę Fundacji – statuetkę „Cała Polska czyta dzieciom” – za całokształt twórczości. Mianowano także nowych Ambasadorów Kampanii Czytania: Joannę Brodzik, Dorotę Zawadzką i Artura Barcisia.

Fundacja ABCXXI, założona w grudniu 1998, wspiera wychowanie dzieci i młodzieży poprzez działania oświatowe, edukacyjne, promocyjne oraz lobbingowe. W 2001 roku Fundacja zainaugurowała kampanię społeczną „Cała Polska czyta dzieciom”, która ma na celu uświadomienie społeczeństwu ogromnego znaczenia czytania dziecku dla jego wszechstronnego rozwoju. Firma Antalis od początku wspiera ideę, przekazując papiery na druk publikacji towarzyszących codziennym działaniom fundacji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty