Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Dni Otwarte Duplo Polska. Spotkanie z technologią.

Pod koniec października odbyły się Dni Otwarte Duplo Polska. Wśród uczestników, którzy odwiedzili warszawskie centrum pokazowe firmy, znalazło się ponad 40 przedsiębiorstw poligraficznych. Ich przedstawiciele mogli zobaczyć i przetestować najnowsze rozwiązania Duplo.

 

Wystawa produktów Duplo składała się z kilku segmentów. Pierwszy z nich poświęcony był oprawie zeszytowej. Można tu było zobaczyć maszyny i urządzenia, które zapewniają szybkie i proste broszurowanie, dostosowane do zróżnicowanych nakładów. Największym zainteresowaniem gości cieszył się system Duplo 3500 – tegoroczna nowość firmy, która znalazła już wielu użytkowników w Polsce.

Kolejny segment prezentacji poświęcony był różnorakim możliwościom lakierowania UV – odwiedzający Dni Otwarte mogli zobaczyć i przetestować urządzenie Duplo UV Coater 205A, którego możliwości przyciągały uwagę wielu gości. Kolejna część prezentacji skupiła się na oprawie klejonej – zaprezentowano tu oklejarkę DuBinder DPB-500 do produkcji książek w oprawie miękkiej. Następny segment składał się z urządzeń do produkcji wizytówek, zaproszeń, okładek i kuponów, które zapewniają cięcie, bigowanie oraz perforację w jednym przebiegu. Ostatnią część wystawy poświęcono różnym sposobom złamywania użytków dzięki złamywarkom Duplo i Foldmaster. Całość prezentacji zamykały szybkie powielacze cyfrowe: DP-S850 i DP-J450.

 „Dni Otwarte Duplo, organizowane w siedzibie naszej firmy są dodatkową możliwością spotkania się z klientami obok tych, które organizujemy wspólnie z naszymi dealerami w różnych regionach Polski” – mówi Gabriela Swat. „Nasze centrum jest otwarte dla wszystkich zainteresowanych. Dodatkowo, w przyszłym roku planujemy organizację Dni Otwartych raz na kwartał. Pierwsze odbędą się już w styczniu, kolejne już w kwietniu przyszłego roku”.

 

Foto: Duplo Polska

W przyszłym roku firma Duplo Polska planuje organizację Dni Otwartych raz na kwartał. Pierwsze odbędą się już w styczniu, kolejne w kwietniu przyszłego roku.

 

Data publikacji: 12/2009

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty