Adres strony:  http://printernet.pl/pg/pl/content/ludzie_i_wydarzenia/do_more_with_less.html

Do More with Less

Wszystkie najnowsze platformy drukujące wprowadzone przez firmę Xeikon są połączone z chmurą, wyposażone w interfejsy machine-to-machine i man-to-machine, które zbierają dane potrzebne do monitorowania wydajności.

© Xeikon

Firma Xeikon odpowiada na aktualne wyzwania, z którymi borykają się drukarnie, wprowadzając program „Do More with Less”. Program ma na celu pozwolić wszystkim zainteresowanym zoptymalizować ich produktywność poprzez szereg działań, które poprawiają wszystkie aspekty przepływu pracy w produkcji poligraficznej, w tym skrócenie czasu realizacji zleceń, zminimalizowanie ilości odpadów materiałowych oraz ograniczenie do minimum zużycia atramentu i pracy operatora. Program obejmuje m.in. VariLane, funkcje przepływu pracy w cyfrowym frontendzie X-800, Vectorizor, oprogramowanie dodane do cyfrowego front-endu X-800, Xeikon Color Services, optymalizacje zadań z Job Optimizer, funkcję dostępną w X-800, oraz Xeikon Business Services, które umożliwiają użytkownikom uzyskanie w czasie rzeczywistym danych dotyczących wydajności, generowanych odpadów, itp. dla ich konfiguracji, z łatwym gromadzeniem danych. Program „Do More with Less” firmy Xeikon zostanie przedstawiony klientom podczas dedykowanej sesji Xeikon Café TV oraz podczas nadchodzących edycji Xeikon Café w Europie i Ameryce Północnej. Klienci mogą zarezerwować indywidualne spotkania z ekspertami Xeikon. Operatorzy maszyn drukujących są również zapraszani na spotkania ze specjalistami ds. druku cyfrowego Xeikon i ekspertami w tej dziedzinie, którzy zaprezentują, w jaki sposób zminimalizować ilość odpadów podczas konfiguracji nowych, alternatywnych podłoży. „Istnieje wiele sposobów na zapewnienie optymalnej wydajności urządzeń drukujących Xeikon. Dzięki bliskim kontaktom z naszymi klientami zebraliśmy wiedzę i dzielimy się nią z nimi, ale wykorzystujemy ją również do dalszej optymalizacji naszej technologii. Nasz program >>Do More with Less<< jest wynikiem zastosowania tej wiedzy w praktyce” - dodaje Paul Salmon, Global Customer Success Manager w firmie Xeikon.

« poprzedni   |   następny » « wróć