|
Platforma cyfrowa drupa preview ruszyła 27 października. Ponad 1900 zainteresowanych gości wzięło udział w poprowadzonych na niej dyskusjach panelowych i sesjach internetowych.
|
Globalna pandemia od miesięcy stanowi duże wyzwanie dla branży poligraficznej. Dlatego też targi drupa postanowiły otworzyć specjalną platformę komunikacyjną, która pozwoli producentom prezentować swoje innowacyjne produkty i docierać do odbiorców.
Pierwszy test cyfrowej platformy „drupa review” odbył się 27 października. Ponad 1900 zainteresowanych gości wzięło udział w dyskusjach panelowych i sesjach internetowych na żywo, gdzie otrzymali cenne informacje na temat bieżących zagadnień za pośrednictwem przemówień wideo i nawiązali wirtualne kontakty z wystawcami i graczami branżowymi. Platforma została podzielona na trzy obszary, które odzwierciedlają cyfrowe zamienniki komunikacji targowej: „Exhibition Space”, „Conference Area” i „Networking Plaza”.
Podczas pierwszej sesji wystawowej „drupa preview” swoje rozwiązania zaprezentowało około 1400 wystawców z 50 krajów. Kolejny dzień cyfrowych pokazów z kolejnymi sesjami internetowymi na żywo odbędzie się 17 listopada.