Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Eksploracja innowacji. Nagroda Xplor dla GMC.

W dorocznym konkursie Xplor, organizowanym przez Xplor International – istniejące od 1981 roku stowarzyszenie producentów wyrobów i usług wykorzystujących personalizację – po raz trzeci z rzędu nagrodzono firmę GMC Software Technology. Zdobyła ona statuetkę w kategorii „Technologiczne wdrożenie roku”, zaś jeden z jej produktów – GMC PortalBuilder – uzyskał tytuł „Najbardziej innowacyjnego rozwiązania roku”.

Nagroda Xplor za technologiczne wdrożenie roku jest przyznawana osobie, firmie bądź organizacji w uznaniu wdrożenia współczesnej technologii w ponadprzeciętny sposób i związanych z tym osiągnięć bądź/i unikalnej implementacji istniejących systemów obróbki dokumentów elektronicznych. Tegoroczną nagrodę przyznano GMC Software Technology, by podkreślić jej rolę w zakończonym sukcesem, realizowanym wspólnie z brazylijską firmą ABnote z São Paulo pilotażowym projekcie w zakresie wdrożenia rozwiązania TransPromo w jednym z największych banków na świecie. Projekt zbudowano od podstaw i wdrożono w ciągu zaledwie sześciu tygodni, jako podstawę wykorzystując stworzone przez GMC Software Technology oprogramowanie do personalizacji PrintNet.

Usprawnić TransPromo
W związku z realizowanym projektem w firmie ABnote została zainstalowana pierwsza w jej historii cyfrowa maszyna HP Indigo, z którą jeszcze w tym samym miesiącu sprzężono oprogramowanie PrintNet. Początkowo, we wrześniu 2009, wysłano w imieniu klienta z segmentu bankowości 20 tysięcy dokumentów typu TransPromo, czego efekty – bardzo pozytywne – były zauważalne już w październiku. Kolejne testowe nakłady w wysokości 500 tysięcy kolorowych druków TransPromo zrealizowano w październiku, a następnie w listopadzie. W efekcie bank uzyskał znaczący współczynnik zwrotu z inwestycji w działania marketingowe i niezwykle zadowalające rezultaty z przeprowadzonej akcji promocyjnej.

Skuteczniejszy marketing

Jury konkursowe wyróżniło także produkt GMC, przyznając mu tytuł „Najbardziej innowacyjnego rozwiązania roku”. Nagrodzone zostało oprogramowanie PortalBuilder, pozwalające przedsiębiorstwom marketingowym, dostawcom usług poligraficznych i innym instytucjom na uproszczenie procesów i łatwe wdrożenie opartych na przeglądarce internetowej, oszczędzających czas aplikacji typu storefront przeznaczonych do przetwarzania dokumentów personalizowanych oraz umożliwiających prowadzenie zintegrowanych, personalizowanych i wielokanałowych kampanii promocyjnych. W rezultacie przedsiębiorstwa korzystające z programu PortalBuilder uzyskują większą elastyczność i szybsze rezultaty działania, m.in. za sprawą łatwiejszego dostępu do wszystkich zmiennych elementów, jakich potrzebują. Użytkownicy korzystają też z funkcji centralnego zarządzania marką i przesyłania wiadomości, jak również kontroli kosztów zapewnianej przez zdecentralizowane tworzenie, wprowadzanie zamówień i obsługę danych wyjściowych.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty