Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Eksploracja innowacji. Nagroda Xplor dla GMC.

W dorocznym konkursie Xplor, organizowanym przez Xplor International – istniejące od 1981 roku stowarzyszenie producentów wyrobów i usług wykorzystujących personalizację – po raz trzeci z rzędu nagrodzono firmę GMC Software Technology. Zdobyła ona statuetkę w kategorii „Technologiczne wdrożenie roku”, zaś jeden z jej produktów – GMC PortalBuilder – uzyskał tytuł „Najbardziej innowacyjnego rozwiązania roku”.

Nagroda Xplor za technologiczne wdrożenie roku jest przyznawana osobie, firmie bądź organizacji w uznaniu wdrożenia współczesnej technologii w ponadprzeciętny sposób i związanych z tym osiągnięć bądź/i unikalnej implementacji istniejących systemów obróbki dokumentów elektronicznych. Tegoroczną nagrodę przyznano GMC Software Technology, by podkreślić jej rolę w zakończonym sukcesem, realizowanym wspólnie z brazylijską firmą ABnote z São Paulo pilotażowym projekcie w zakresie wdrożenia rozwiązania TransPromo w jednym z największych banków na świecie. Projekt zbudowano od podstaw i wdrożono w ciągu zaledwie sześciu tygodni, jako podstawę wykorzystując stworzone przez GMC Software Technology oprogramowanie do personalizacji PrintNet.

Usprawnić TransPromo
W związku z realizowanym projektem w firmie ABnote została zainstalowana pierwsza w jej historii cyfrowa maszyna HP Indigo, z którą jeszcze w tym samym miesiącu sprzężono oprogramowanie PrintNet. Początkowo, we wrześniu 2009, wysłano w imieniu klienta z segmentu bankowości 20 tysięcy dokumentów typu TransPromo, czego efekty – bardzo pozytywne – były zauważalne już w październiku. Kolejne testowe nakłady w wysokości 500 tysięcy kolorowych druków TransPromo zrealizowano w październiku, a następnie w listopadzie. W efekcie bank uzyskał znaczący współczynnik zwrotu z inwestycji w działania marketingowe i niezwykle zadowalające rezultaty z przeprowadzonej akcji promocyjnej.

Skuteczniejszy marketing

Jury konkursowe wyróżniło także produkt GMC, przyznając mu tytuł „Najbardziej innowacyjnego rozwiązania roku”. Nagrodzone zostało oprogramowanie PortalBuilder, pozwalające przedsiębiorstwom marketingowym, dostawcom usług poligraficznych i innym instytucjom na uproszczenie procesów i łatwe wdrożenie opartych na przeglądarce internetowej, oszczędzających czas aplikacji typu storefront przeznaczonych do przetwarzania dokumentów personalizowanych oraz umożliwiających prowadzenie zintegrowanych, personalizowanych i wielokanałowych kampanii promocyjnych. W rezultacie przedsiębiorstwa korzystające z programu PortalBuilder uzyskują większą elastyczność i szybsze rezultaty działania, m.in. za sprawą łatwiejszego dostępu do wszystkich zmiennych elementów, jakich potrzebują. Użytkownicy korzystają też z funkcji centralnego zarządzania marką i przesyłania wiadomości, jak również kontroli kosztów zapewnianej przez zdecentralizowane tworzenie, wprowadzanie zamówień i obsługę danych wyjściowych.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty