Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

HP Indigo Digital Labels & Packaging Contest. Najlepsi wśród etykiet i opakowań.

Firma Hewlett-Packard ogłosiła zwycięzców 3. edycji konkursu HP Indigo Digital Labels and Packaging Contest, którego ideą jest promowanie wysokiej jakości oraz kreatywności na rynku cyfrowego druku etykiet i opakowań. Konkurs odbył się po raz pierwszy w 2007 roku i od początku skierowany był do użytkowników urządzeń HP Indigo.

 

Do organizatorów wpłynęło ponad 270 zgłoszeń. Wszystkie prace zostały wydrukowane na urządzeniach HP Indigo i zaprezentowane podczas wrześniowych targów Labelexpo.

Zgłoszone do konkursu prace oceniało jury, złożone z niezależnych, uznanych w branży ekspertów, wśród których znaleźli się: Paul Baker z Procter & Gamble Technical Centres, Paul Clayton, dyrektor Royston Labels, Michael Fairley, dyrektor rozwoju strategicznego Tarsus Expositions i Publishing’s Label Group, Andrew Thomas, redaktor naczelny pisma Lebels & Labeling oraz Anthony White z AWA Consulting. Statuetki przyznawano w takich kategoriach, jak: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Opakowania giętkie, Tektura falista, Żywność, Zdrowie i uroda, Gospodarstwo domowe, Przemysł, Nutraceutyki, Farmaceutyka, Autopromocja, Shrink Sleeves i Wino.

 
Zwycięzcy z całego globu

Wśród nagrodzonych prac, tryumfy święciła amerykańska firma Innovative Labeling Solutions, której produkty wygrały w aż 3 kategoriach konkursowych: Gospodarstwo domowe, Nutraceutyki, Autopromocja. W pozostałych kategoriach nagrodzono łącznie 7 przedsiębiorstw z całego świata: w kategoriach Przemysł i Farmaceutyka zwyciężyła DB Tech z Korei, w produkcji etykiet dla żywności najlepsza okazała się firma Forlabels z Grecji, a liderem wśród producentów etykiet na wino zostało amerykańskie przedsiębiorstwo Gold Coast Graphics. Z kolei w kategorii Opakowania giętkie nagrodę otrzymała niemiecka Kalfany Süße Werbung GmbH & Co. KG, a za etykiety na produkty do pielęgnacji zdrowia i urody statuetkę otrzymała Setprint Centro Tecnológico Digital Ltda. z Brazylii. Australijską firmę Supa Stik Labels & Labeling Systems Pty. Ltd. uhonorowano w kategorii Napoje alkoholowe, a amerykańska Traco Manufacturing zwyciężyła jako najlepszy producent etykiet termokurczliwych.

 
Foto: HP

Statuetki przyznawano w takich kategoriach, jak: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Opakowania giętkie, Tektura falista, Żywność, Zdrowie i uroda, Gospodarstwo domowe, Przemysł, Nutraceutyki, Farmaceutyka, Autopromocja, Shrink Sleeves i Wino.

 

Data publikacji: 12/2009

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Strzelić sobie w cyfrowe kolano…

Cyfrowa transformacja obejmuje również media drukowane i cyfrowe. Media drukowane, a w szczególności magazyny takie jak PRINT & PUBLISHING, żyją z dobrego contentu. Zatem alternatywą dla wersji drukowanej jest wersja cyfrowa lub on-line. Część budżetów z wersji drukowanych przenoszone jest do świata cyfrowych mediów. Jednak kompensacja obrotu jeden do jednego z druku do wersji cyfrowej jest na tą chwilę raczej nierealna. W obliczu tego, rzecz jasna, również i my, prasa drukowana, zmieniamy trend i uzupełniamy portfolio o cyfrowe narzędzia.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty