Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

HP Indigo Digital Labels & Packaging Contest. Najlepsi wśród etykiet i opakowań.

Firma Hewlett-Packard ogłosiła zwycięzców 3. edycji konkursu HP Indigo Digital Labels and Packaging Contest, którego ideą jest promowanie wysokiej jakości oraz kreatywności na rynku cyfrowego druku etykiet i opakowań. Konkurs odbył się po raz pierwszy w 2007 roku i od początku skierowany był do użytkowników urządzeń HP Indigo.

 

Do organizatorów wpłynęło ponad 270 zgłoszeń. Wszystkie prace zostały wydrukowane na urządzeniach HP Indigo i zaprezentowane podczas wrześniowych targów Labelexpo.

Zgłoszone do konkursu prace oceniało jury, złożone z niezależnych, uznanych w branży ekspertów, wśród których znaleźli się: Paul Baker z Procter & Gamble Technical Centres, Paul Clayton, dyrektor Royston Labels, Michael Fairley, dyrektor rozwoju strategicznego Tarsus Expositions i Publishing’s Label Group, Andrew Thomas, redaktor naczelny pisma Lebels & Labeling oraz Anthony White z AWA Consulting. Statuetki przyznawano w takich kategoriach, jak: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Opakowania giętkie, Tektura falista, Żywność, Zdrowie i uroda, Gospodarstwo domowe, Przemysł, Nutraceutyki, Farmaceutyka, Autopromocja, Shrink Sleeves i Wino.

 
Zwycięzcy z całego globu

Wśród nagrodzonych prac, tryumfy święciła amerykańska firma Innovative Labeling Solutions, której produkty wygrały w aż 3 kategoriach konkursowych: Gospodarstwo domowe, Nutraceutyki, Autopromocja. W pozostałych kategoriach nagrodzono łącznie 7 przedsiębiorstw z całego świata: w kategoriach Przemysł i Farmaceutyka zwyciężyła DB Tech z Korei, w produkcji etykiet dla żywności najlepsza okazała się firma Forlabels z Grecji, a liderem wśród producentów etykiet na wino zostało amerykańskie przedsiębiorstwo Gold Coast Graphics. Z kolei w kategorii Opakowania giętkie nagrodę otrzymała niemiecka Kalfany Süße Werbung GmbH & Co. KG, a za etykiety na produkty do pielęgnacji zdrowia i urody statuetkę otrzymała Setprint Centro Tecnológico Digital Ltda. z Brazylii. Australijską firmę Supa Stik Labels & Labeling Systems Pty. Ltd. uhonorowano w kategorii Napoje alkoholowe, a amerykańska Traco Manufacturing zwyciężyła jako najlepszy producent etykiet termokurczliwych.

 
Foto: HP

Statuetki przyznawano w takich kategoriach, jak: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Opakowania giętkie, Tektura falista, Żywność, Zdrowie i uroda, Gospodarstwo domowe, Przemysł, Nutraceutyki, Farmaceutyka, Autopromocja, Shrink Sleeves i Wino.

 

Data publikacji: 12/2009

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty