Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

HP Indigo Digital Labels & Packaging Contest. Najlepsi wśród etykiet i opakowań.

Firma Hewlett-Packard ogłosiła zwycięzców 3. edycji konkursu HP Indigo Digital Labels and Packaging Contest, którego ideą jest promowanie wysokiej jakości oraz kreatywności na rynku cyfrowego druku etykiet i opakowań. Konkurs odbył się po raz pierwszy w 2007 roku i od początku skierowany był do użytkowników urządzeń HP Indigo.

 

Do organizatorów wpłynęło ponad 270 zgłoszeń. Wszystkie prace zostały wydrukowane na urządzeniach HP Indigo i zaprezentowane podczas wrześniowych targów Labelexpo.

Zgłoszone do konkursu prace oceniało jury, złożone z niezależnych, uznanych w branży ekspertów, wśród których znaleźli się: Paul Baker z Procter & Gamble Technical Centres, Paul Clayton, dyrektor Royston Labels, Michael Fairley, dyrektor rozwoju strategicznego Tarsus Expositions i Publishing’s Label Group, Andrew Thomas, redaktor naczelny pisma Lebels & Labeling oraz Anthony White z AWA Consulting. Statuetki przyznawano w takich kategoriach, jak: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Opakowania giętkie, Tektura falista, Żywność, Zdrowie i uroda, Gospodarstwo domowe, Przemysł, Nutraceutyki, Farmaceutyka, Autopromocja, Shrink Sleeves i Wino.

 
Zwycięzcy z całego globu

Wśród nagrodzonych prac, tryumfy święciła amerykańska firma Innovative Labeling Solutions, której produkty wygrały w aż 3 kategoriach konkursowych: Gospodarstwo domowe, Nutraceutyki, Autopromocja. W pozostałych kategoriach nagrodzono łącznie 7 przedsiębiorstw z całego świata: w kategoriach Przemysł i Farmaceutyka zwyciężyła DB Tech z Korei, w produkcji etykiet dla żywności najlepsza okazała się firma Forlabels z Grecji, a liderem wśród producentów etykiet na wino zostało amerykańskie przedsiębiorstwo Gold Coast Graphics. Z kolei w kategorii Opakowania giętkie nagrodę otrzymała niemiecka Kalfany Süße Werbung GmbH & Co. KG, a za etykiety na produkty do pielęgnacji zdrowia i urody statuetkę otrzymała Setprint Centro Tecnológico Digital Ltda. z Brazylii. Australijską firmę Supa Stik Labels & Labeling Systems Pty. Ltd. uhonorowano w kategorii Napoje alkoholowe, a amerykańska Traco Manufacturing zwyciężyła jako najlepszy producent etykiet termokurczliwych.

 
Foto: HP

Statuetki przyznawano w takich kategoriach, jak: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Opakowania giętkie, Tektura falista, Żywność, Zdrowie i uroda, Gospodarstwo domowe, Przemysł, Nutraceutyki, Farmaceutyka, Autopromocja, Shrink Sleeves i Wino.

 

Data publikacji: 12/2009

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty