Kalendarium

08-09.11. 2017 · Kongres Branży Poligraficznej Art of Color

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.10.2017 · Viscom Düsseldorf

26-29.10.2017 · Międzynarodowe Targi Książki

14-16.11.2017 · InPrint

Jubileuszowa edycja Konkursu ART of PACKAGING

 

 Już 7 marca 2016 r. odbędzie się Uroczysta Gala Finałowa Konkursu ART of PaCKAGING – Perły wśród Opakowań. To już dziesiąta edycja wydarzenia, które odbywa się pod patronatem Polskiej Izby Opakowań. Tegoroczna, jubileuszowa Gala będzie jeszcze bardziej wyjątkowa, ponieważ zwycięzca ART of PACKAGING otrzyma automatycznie nominację do prestiżowej nagrody World Star przyznawanej przez Światową Organizację Opakowań (WPO). Nagrodzone projekty będą miały okazję zaistnieć na targach opakowaniowych w Polsce i za granicą, a także zyskają możliwość znalezienia się w gronie najwybitniejszych prac artystycznych, które można podziwiać w ramach wystaw międzynarodowych. O tytuł Perły wśród Opakowań uczestnicy walczą w poszczególnych kategoriach w dwóch odsłonach Konkursu – ART OF PACKAGING – DEBIUTY oraz ART OF PACKAGING – PROFESSIONAL. Celem corocznych połowów Pereł wśród Debiutantów jest promowanie i nagradzanie pomysłów w segmencie projektowania opakowań, odkrycie nowych talentów i zaprezentowanie ich środowisku branży opakowaniowej. W Konkursie PROFESSIONAL wyłonione zostaje najlepsze opakowanie komercyjne, które funkcjonuje już na rynku. W edycji tej wziąć może udział właściciel, producent lub projektant opakowania. Tym, co łączy obie części Konkursu jest idea nagradzania twórczych, designerskich, innowacyjnych oraz wyjątkowych zarówno w formie, jak i wartości użytkowej opakowań. Szczegółowe informacje dotyczące Konkursu ART of PACKAGING – Perły wśród Opakowań można znaleźć na stronie www.artofpackaging.pl.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty