Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Nagroda dla Dursta. Produkt Roku.

Otrzymanie międzynarodowej nagrody jest dla każdej firmy ogromnym wyróżnieniem, umacniającym prestiż i rynkowe notowania marki. Jednak jeszcze większym sukcesem może być ponowne zdobycie statuetki. Przykładem może być Durst, producent nowoczesnych rozwiązań poligraficznych, którego rozwiązanie po raz drugi z rzędu zostało uznane za „Produkt Roku” przez Digital Printing & Imaging Association (DPIA).

 

Tegoroczną statuetkę otrzymała maszyna do inkjetowego druku z roli na rolę Rho 500R, jednogłośnie okrzyknięta najlepszą w kategorii wielkoformatowych urządzeń drukujących UV. Aby otrzymać nagrodę, Durst musiał zmierzyć się z silnymi konkurentami z branży poligraficznej. Wszyscy uczestnicy mieli obowiązek dostarczenia próbnego wydruku, wykonanego na urządzeniu nominowanym do nagrody DPIA. Użytek, wydrukowany na ploterze Rho 500R zaprojektowano tak, aby uwypuklić zalety urządzenia.

Rho 500R zdała test śpiewająco, a to dzięki swoim licznym technologicznym zaletom, m.in. nowoczesnej głowicy Quadro 30D Array oraz podwójnej liczbie dysz (2048 na kolor). Ponadto, ploter drukuje z wykorzystaniem 6 kolorów w rozdzielczości 600 dpi, z prędkością nawet do 400 m2 /godz. przy różnej szerokości wstęgi.

Spektrum wykorzystywanych mediów obejmuje m.in. bannery winylowe i siatkę do pokrywania elewacji, których szerokość może sięgać nawet 5 m, a także tekstylia i samoprzylepną folię poliestrową dla backlitów. Ploter może drukować jednocześnie na 3 podłożach maksymalnej szerokości 1,6 m.

 

Foto: Durst

„Tradycją naszej firmy jest dążenie do doskonałości w tworzonych przez nas technologiach i starania, aby spełnić rosnące wymagania klientów. Odzwierciedla to fakt ponownego uznania naszych produktów za rozwiązania światowej klasy” – powiedział Christpher Howard, Wiceprezydent Durst America. (Na zdjęciu od lewej: Menedżera Produktu Elmar Hofmann, Christopher Howard  i Menedżer ds. Marketingu i Sprzedaży Michael Lackner)

Data publikacji: 12/2009

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty