Kalendarium

24-26.09.2019 · FACHPACK, Norymberga

30.09-03.10.2019 · 4PrintWeek, Poznań

30.09-03.10.2019 · Taropak, Poznań

08-09.10.2019 · IFRA World Publishing Expo, Berlin

24-27.10.2019 · Międzynarodowe Targi Książki, Kraków

Najważniejsi na rynku książki

Biblioteka Analiz ogłosiła Plebiscyt 30-lecia na najważniejsze i najbardziej wpływowe postacie polskiego rynku książki. Miał on na celu wyłonienie i uhonorowanie najważniejszych postaci na rynku książki. Jego wyniki podano podczas pierwszego dnia Warszawskich Targów Książki. Wstępna lista kandydatów zawierała czterysta nazwisk. Utworzono ją w ramach konsultacji przeprowadzonych w środowisku. Po skonsultowaniu z organizacjami branżowymi patronującymi tej rywalizacji, wyłoniono ponad sto pięćdziesiąt nazwisk. Tę listę przekazano do publicznego głosowania. W jego wyniku nagrody otrzymało trzydzieści osób, które w ostatnich trzydziestu lat miały wielki wpływ na rynek książki w Polsce. Laureaci to: Włodzimierz Albin, Andrzej Chrzanowski, Zbigniew Czerwiński, Sonia Draga, Edward Dreszer, Grzegorz Gauden, Łukasz Gołębiewski, Grażyna Grabowska, Jerzy Illg, Jadwiga Jędryas, Barbara Jóźwiak, Dorota Koman, Irena Koźmińska, Anna Król, Hanna Macierewicz, Krzysztof Masłoń, Waldemar Michalski, Jacek Olesiejuk, Mieczysław „Bimon” Prószyński, Joanna Rzyska, Izabela Sadowska, Rafał Skąpski, Włodzimierz Skleniarz, ks. Leszek Skorupa, Leszek Sosnowski, Ewa Stiasny, Monika Sznajderman, ks. Roman Szpakowski, Paweł Szwed i Tadeusz Zysk. Wszystkim gratulujemy i dziękujemy wkład w polską branżę wydawniczą.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty