Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Po raz szesnasty w Łodzi. Film Video Foto 2013.

Data publikacji: maj 2013
Łódź po raz kolejny gościła targi Film Video Foto 2013, które w tym roku przyciągnęły aż 13,5 tys. odwiedzających.  

Pod koniec marca odbyła się w Łodzi XVI edycja Film Video Foto 2013, czyli Targów Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio i Video. Imprezę odwiedziło 13,5 tys. osób, które w ciągu trzech dni trwania wystawy miały szansę zapoznać się z ofertą ponad 150 wystawców i wziąć udział w 60 warsztatach, seminariach i spotkaniach, a także zobaczyć osiem wystaw fotograficznych.

 

Impreza, organizowana przez Międzynarodowe Targi Łódzkie, to najważniejsze wydarzenie branżowe w Europie Środkowo-Wschodniej, na którym spotykają się polscy i zagraniczni producenci sprzętu i oprogramowania oraz usługodawcy. Podczas FVF wręczono również Medale Targów. W konkursie został wyróżniony m.in. suchy fotolab Epson SureLab D3000, który wykorzystuje technologię druku atramentowego Epson Micro Piezo o rozdzielczości 1440 x 1440 dpi. Urządzenie drukuje przy pomocy sześciokolorowego zestawu atramentów Epson UltraChrome D6, które pozwalają na uzyskanie przestrzeni barwnej większej niż w tradycyjnym procesie srebrowym. Umożliwia to otrzymanie wydruków o żywych kolorach i głębokiej czerni. W fotolabie można zainstalować jednocześnie dwie rolki podłoża. Urządzenie jest łatwe w obsłudze i nie wymaga od operatora specjalistycznej wiedzy. Sortownik gotowych zdjęć oraz opcjonalne oprogramowanie pozwalające na podstawową korekcję fotografii to kolejne zalety tego systemu.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty