Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Print Media Seminar firmy Heidelberg. Dla młodych poligrafów.

Pod koniec października w Print Media Academy w Heidelbergu odbyła się kolejna edycja seminarium pod na zwą Print Media Seminar . Już od kilkunastu lat jest ono organizowane przez firmę Heidelberg Polska oraz centralę koncernu Heidelberger Druckmaschinen AG dla polskich studentów wyższych szkół poligraficznych. W tegorocznej edycji udział wzięli studenci oraz profesorowie z Politechniki Warszawskiej, Politechniki Łódzkiej oraz Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego ze Szczecina.

Seminarium zostało poświęcone najnowszym technologiom w przemyśle poligraficzno-wydawniczym. Pierwszego dnia studenci wysłuchali prezentacji na temat obecnych trendów w branży, maszyn offsetowych, przygotowalni oraz maszyn introligatorskich. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyła się prezentacja na żywo systemu zsieciowania procesów produkcyjnych i zarządzania produkcją w drukarni Heidelberg Prinect.

Drugi dzień poświęcony był zwiedzaniu fabryki w Wiesloch, gdzie studenci oglądali montaż maszyn arkuszowych oraz magazyn części serwisowych. W Print Media Center goście mieli możliwość obejrzenia urządzeń do produkcji opakowań: maszyn drukujących, sztanc oraz składarko-sklejarek. Na zakończenie, w Centrum Edukacyjnym w Eppelheim odbyły się pokazy maszyn drukujących Speedmaster SM102-10-P z urządzeniem do cięcia papieru z roli CutStar, Speedmaster CD102-5+L oraz Speedmaster SM 74-4-P+L.

 

Foto: Heidelberg

W Centrum Edukacyjnym w Eppelheim studenci mieli okazję zobaczyć system Speedmaster SM102-10-P z urządzeniem do cięcia papieru z roli CutStar, Speedmaster CD102-5+L oraz Speedmaster SM 74-4-P+L.

 

Data publikacji:12/2009

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty