Kalendarium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

26-28.04.2022 · Viscom, Duesseldorf

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

12-15.10.2022 · FESPA, Amsterdam

Rendez-vous z poligrafią. Meet Kodak Polska 2012.

Data publikacji: październik 2012

Nie trzeba chyba przekonywać o tym, że nikt tak dobrze nie wyjaśni zawiłości technologii druku jak specjaliści, którzy mają z nią do czynienia na co dzień. Nie ma również lepszego potwierdzenia jakości oferowanych produktów niż opinie zadowolonych użytkowników.

 
Podczas tegorocznej konferencji omówiono także nowości, jakie Kodak prezentował na targach drupa. Wśród nich znalazł się system Kodak Flexcel Direct System, w którym wykorzystano innowacyjną technologię grawerowania laserowego do produkcji tulei fleksograficznych. 

Firma Kodak Polska zdaje sobie z tego sprawę, dlatego już kilka lat temu stworzyła ciekawą formułę spotkań z klientami – konferencję Meet Kodak Polska, która każdego roku przyciąga mnóstwo osób zainteresowanych technologicznymi nowinkami w zakresie druku opakowań, druku komercyjnego i obrazowania.

Podczas tegorocznego spotkania, które odbyło się we wrześniu w Otwocku, Jolanta Wiśniewska – dyrektor zarządzający Kodak Polska – omówiła sukcesy, jakie firma odnotowała na tegorocznych targach drupa, przede wszystkim w odniesieniu do rynku polskiego: „Targi drupa 2012 były z pewnością punktem zwrotnym dla całej branży poligraficznej oraz dla firmy Kodak, którą podczas imprezy odwiedziły tysiące gości. Rynek druku, wydawniczy oraz opakowań cechują dynamiczne przemiany. Cieszy nas fakt, że firma Kodak może w nich współuczestniczyć, dostarczając najobszerniejsze portfolio rozwiązań offsetowych, cyfrowych i hybrydowych”. Podsumowując, prelegentka podkreśliła fakt, że rynek odpowiedział na prezentację w Düsseldorfie bardzo pozytywnie. Również w Polsce Kodak odnotował po targach drupa 2012 ogromne zainteresowanie prezentowanymi rozwiązaniami.

 
Na każdy temat

Spotkanie Meet Kodak Polska obejmowało trzy bloki tematyczne (odbywające się równolegle w osobnych salach wykładowych), podczas których przedstawiciele firmy Kodak Polska i współpracujących z nią przedsiębiorstw, a także zaproszeni do wystąpień klienci zaprezentowali informacje na temat najnowszych rozwiązań Kodak. Opowiedzieli oni także o swoich sukcesach oraz nowych możliwościach, jakie dają im produkty Kodak. W bloku dotyczącym opakowań Jacek Galiński z firmy Netflex SA zaprezentował rozwiązania dla fleksografii, jakie pojawiły się na drupie od edycji 2008 po tegoroczną. Natomiast Marcin Jastrzębski z firmy Multidruk s.c. opowiedział o swoich pozytywnych doświadczeniach z hybrydową przygotowalnią do produkcji offsetowej i fleksograficznej. Z kolei o produkcji wysokiej jakości opakowań możliwej dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii mówił Grzegorz Borkowski z Zakładu Poligraficznego Offset Druk. W bloku dotyczącym druku komercyjnego Sławomir Iwanowski, regionalny menedżer sprzedaży Kodak Polska, zaprezentował kompleksowe rozwiązania w tym zakresie. Z kolei Bartosz Mateja z Prografix omówił koncepcję druku hybrydowego w swojej firmie. Paweł Walerczak z Zakładów Graficznych Taurus mówił natomiast o wpływie automatyzacji prepressu na wydajność produkcji w swojej drukarni. W bloku tematycznym dotyczącym urządzeń i oprogramowania do obrazowania, rozwiązania Kodaka w procesie obiegu dokumentów przedstawił Maciej Witkowski – specjalista do spraw handlowo-technicznych w dziale DI Kodak Polska.

Na konferencji wystąpił także Olivier Claude – dyrektor regionalny biznesu komercyjnego Kodak (Europa, Bliski Wschód i Afryka), który dostarczył uczestnikom wielu informacji na temat koncepcji firmy Kodak. Jak stwierdził Claude, o sukcesie każdego przedsiębiorstwa w najbliższej przyszłości zadecyduje wartość dodana, która wygeneruje zwiększenie jego wydajności. Tą wartością mogą być systemy WebtoPrint (jako rozwiązania dla usług marketingowych), ale również stabilne i zautomatyzowane rozwiązania w zakresie CtP (w tym również bezprocesowe), modułowe systemy cyfrowe, a także zintegrowany workflow do automatycznego sterowania drukiem cyfrowym i offsetowym. Wszystkie te rozwiązania można znaleźć – jak podkreślał prelegent – w szerokim portfolio firmy Kodak.

 
 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

W trybie kryzysowym...

Drodzy Czytelnicy... Czy coś zauważyliście? Tak, przechodzimy od jednego kryzysu do kolejnego... dwa lata temu covid miał Świat całkowicie pod kontrolą, teraz tematem numer jeden jest inwazja wojsk rosyjskich na Ukrainę. Głęboko nieludzki akt próby przejęcia władzy, którego konsekwencje Europa odczuwać będzie przez bardzo długi czas. Stawiane są znów stare mury... a do tego znowu stare lęki. I jak to często bywa, ludność cywilna cierpi… na Ukrainie z powodu skutków ataków, a w Rosji z powodu sankcji. Ubogich zawsze dosięga najbardziej... I niestety, jak widzieliśmy, może się to zdarzyć bardzo szybko.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty