Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Rywalizacja i współpraca. Meet Kodak Polska 2014.

Data publikacji: maj 2014

Co roku firma Kodak Polska organizuje konferencję, która jest okazją do tego, by zaprezentować obecnym i potencjalnym klientom nowe rozwiązania. Ale nie tylko – spotkanie daje też użytkownikom produktów i usług Kodak szansę, by podzielić się ze sobą nawzajem doświadczeniami. To właśnie możliwość wymiany informacji i opinii stanowi o sile konferencji Meet Kodak Polska.

 

Komal Sharma – dyrektor zarządzający Kodak Emerging Geographies w regionie EAMER – oraz  Jolanta Wiśniewska – dyrektor zarządzająca Kodak Polska – otworzyli 8. edycję konferencji Meet Kodak Polska. 

W tym roku spotkanie odbyło się 5 czerwca w Jachrance niedaleko Warszawy. W wydarzeniu wzięło udział 150 gości z całej Polski, którzy spotkali się tym razem pod hasłem „Poczuj ducha rywalizacji i dołącz do najlepszych na rynku”. Pod tym pobudzającym do działania sloganem kryje się zachęta firmy Kodak Polska do rozwoju działalności, kierowana pod adresem polskich drukarń. Organizatorzy przedstawili konkretne rozwiązania, które miałyby być w tym rozwoju szczególnie pomocne – w zakresie szeroko pojętego druku cyfrowego, offsetowego i fleksograficznego druku opakowań oraz technologii płyt bezprocesowych.

Rozpoczynając konferencję, Jolanta Wiśniewska – dyrektor zarządzająca Kodak Polska – opowiedziała o trzech obszarach, na których propozycje firmy można uznać za przełomowe. Pierwszy z nich to produkcja opakowań, gdzie ważną rolę odegrał fleksograficzny system Kodak Flexcel NX. Z kolei drugim obszarem jest komunikacja graficzna, w której technologia Kodak Stream Inkjet przyczynia się do zwiększenia wartości dodanej prac poligraficznych. Natomiast trzeci obszar wymieniony przez Jolantę Wiśniewską to druk użytkowy – tam Kodak może pochwalić się na przykład technologią SquareSpot.

Podczas Meet Kodak Polska odbyły się także inspirujące wystąpienia klientów firmy Kodak oraz niezależnych ekspertów. Wśród prelegentów znaleźli się: Ales Lisac, słoweński spec od marketingu bezpośredniego, Sławomir Iwanowski, regionalny szef sprzedaży Kodak Polska,  Mirosława Peret, dyrektor finansowa drukarni Druk-Intro, Michał Rulewicz, specjalista ds. CtP w firmie Werner Kenkel, Dorota Kałowska, Partner & Strategy Consultant w firmie Cobalt Spark, Jacek Galiński z Kodak Polska, Magdalena Michalska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Chesapeake Polska, a także Jacek Młynarczyk, Sales & Marketing Manager w firmie Miller Graphics Poland.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty