Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Sappi European Printers of the Year. Polska drukarnia w finale.

 

Poznańska drukarnia Impresta Tadeusz Rybczyk znalazła się w finale prestiżowego konkursu Sappi European Printer of the Year i będzie walczyć o tytuł najlepszej drukarni roku. Sappi otrzymała w tym roku ponad 2 tys. zgłoszeń od drukarni z 34 krajów Europy i Bliskiego Wschodu. W skład niezależnego jury weszli: doradca i trener branży poligraficznej – Dieter Geiss, ekspert w dziedzinie litografii – Greg Grace, Dieter Raff, wielokrotny zwycięzca europejskich i światowych edycji konkursu Printers of the Year, specjalista w druku flekso –Hendrik Tepe oraz honorowy doradca krajów rozwijających się, Ronald Widdershoven. Wybrano 49 finalistów z 13 krajów, którzy spotkają się 29 maja w Pradze podczas ogłoszenia wyników i rozdania nagród.

W tegorocznej edycji konkursu pojawiły się trzy nowe kategorie – ogółem jest ich obecnie jedenaście. Kategoria Magazyny została podzielona na Magazyny: Druk z Roli oraz Magazyny: Druk Arkuszowy. Trzecią spośród najnowszych kategorii jest Druk Cyfrowy. Zmianą jest także wprowadzenie dodatkowego wyróżnienia – nagrody BlueGreen dla drukarni, które wykazały się kreatywnością, konsekwencją w działaniach proekologicznych oraz wysokim stopniem odpowiedzialności w biznesie.

Kolejna edycja konkursu już się rozpoczęła. Drukarnie, które chcą wziąć w niej udział, muszą wydrukować prace konkursowe w okresie od początku lutego 2010 roku do końca stycznia 2012 roku. Aplikacje zgłoszone do konkursu powinny zostać wykonane w całości lub w 80 proc. na papierze Sappi. Więcej informacji o europejskiej i światowej edycji konkursu można znaleźć na stronie internetowej: www.sappi.com/PrintersOfTheYear.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty