Kalendarium

24-26.11.2020 · InPrint Munich, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

25.02-03.03.2021 · Interpack, Düsseldorf

20-30.04.2021 · drupa, Düsseldorf

Sappi European Printers of the Year. Polska drukarnia w finale.

 

Poznańska drukarnia Impresta Tadeusz Rybczyk znalazła się w finale prestiżowego konkursu Sappi European Printer of the Year i będzie walczyć o tytuł najlepszej drukarni roku. Sappi otrzymała w tym roku ponad 2 tys. zgłoszeń od drukarni z 34 krajów Europy i Bliskiego Wschodu. W skład niezależnego jury weszli: doradca i trener branży poligraficznej – Dieter Geiss, ekspert w dziedzinie litografii – Greg Grace, Dieter Raff, wielokrotny zwycięzca europejskich i światowych edycji konkursu Printers of the Year, specjalista w druku flekso –Hendrik Tepe oraz honorowy doradca krajów rozwijających się, Ronald Widdershoven. Wybrano 49 finalistów z 13 krajów, którzy spotkają się 29 maja w Pradze podczas ogłoszenia wyników i rozdania nagród.

W tegorocznej edycji konkursu pojawiły się trzy nowe kategorie – ogółem jest ich obecnie jedenaście. Kategoria Magazyny została podzielona na Magazyny: Druk z Roli oraz Magazyny: Druk Arkuszowy. Trzecią spośród najnowszych kategorii jest Druk Cyfrowy. Zmianą jest także wprowadzenie dodatkowego wyróżnienia – nagrody BlueGreen dla drukarni, które wykazały się kreatywnością, konsekwencją w działaniach proekologicznych oraz wysokim stopniem odpowiedzialności w biznesie.

Kolejna edycja konkursu już się rozpoczęła. Drukarnie, które chcą wziąć w niej udział, muszą wydrukować prace konkursowe w okresie od początku lutego 2010 roku do końca stycznia 2012 roku. Aplikacje zgłoszone do konkursu powinny zostać wykonane w całości lub w 80 proc. na papierze Sappi. Więcej informacji o europejskiej i światowej edycji konkursu można znaleźć na stronie internetowej: www.sappi.com/PrintersOfTheYear.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Pesymistyczne prognozy

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, najnowsze prognozy dla polskiego rynku reklamowego nie są optymistyczne. Już w tej chwili spowolnienie wzrostu gospodarczego przynosi duże straty w turystyce, transporcie czy handlu (oprócz branży spożywczej).

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty