Kalendarium

08-09.11. 2017 · Kongres Branży Poligraficznej Art of Color

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.10.2017 · Viscom Düsseldorf

26-29.10.2017 · Międzynarodowe Targi Książki

14-16.11.2017 · InPrint

Sappi European Printers of the Year. Polska drukarnia w finale.

 

Poznańska drukarnia Impresta Tadeusz Rybczyk znalazła się w finale prestiżowego konkursu Sappi European Printer of the Year i będzie walczyć o tytuł najlepszej drukarni roku. Sappi otrzymała w tym roku ponad 2 tys. zgłoszeń od drukarni z 34 krajów Europy i Bliskiego Wschodu. W skład niezależnego jury weszli: doradca i trener branży poligraficznej – Dieter Geiss, ekspert w dziedzinie litografii – Greg Grace, Dieter Raff, wielokrotny zwycięzca europejskich i światowych edycji konkursu Printers of the Year, specjalista w druku flekso –Hendrik Tepe oraz honorowy doradca krajów rozwijających się, Ronald Widdershoven. Wybrano 49 finalistów z 13 krajów, którzy spotkają się 29 maja w Pradze podczas ogłoszenia wyników i rozdania nagród.

W tegorocznej edycji konkursu pojawiły się trzy nowe kategorie – ogółem jest ich obecnie jedenaście. Kategoria Magazyny została podzielona na Magazyny: Druk z Roli oraz Magazyny: Druk Arkuszowy. Trzecią spośród najnowszych kategorii jest Druk Cyfrowy. Zmianą jest także wprowadzenie dodatkowego wyróżnienia – nagrody BlueGreen dla drukarni, które wykazały się kreatywnością, konsekwencją w działaniach proekologicznych oraz wysokim stopniem odpowiedzialności w biznesie.

Kolejna edycja konkursu już się rozpoczęła. Drukarnie, które chcą wziąć w niej udział, muszą wydrukować prace konkursowe w okresie od początku lutego 2010 roku do końca stycznia 2012 roku. Aplikacje zgłoszone do konkursu powinny zostać wykonane w całości lub w 80 proc. na papierze Sappi. Więcej informacji o europejskiej i światowej edycji konkursu można znaleźć na stronie internetowej: www.sappi.com/PrintersOfTheYear.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty