Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Urodziny ACCHSH. Krok w kolejną dekadę sukcesu.

Firma ACCHSH, producent rozwiązań opartych na systemie produkcyjnym PuzzleFlow, obchodzi w tym roku 10. urodziny. Bez wątpienia, jest to dobry moment dla podsumowania dotychczasowego rozwoju firmy i wyznaczenia nowych celów na kolejne lata. Okazją do dyskusji nad przeszłością, obecną kondycją i perspektywami firmy stało się zorganizowane w Krakowie spotkanie, na które zaproszono partnerów biznesowych, kluczowych klientów, przedstawicieli prasy branżowej oraz pracowników ACCHSH.

 
Opracował: Michael Seidl
 

Wśród uczestników wydarzenia znaleźli się najważniejsi partnerzy biznesowi, dystrybutorzy i klienci. Nie zabrakło przedstawicieli rodzimych mediów poligraficznych oraz – rzecz jasna – programistów z ACCHSH z Krakowa i z Warszawy. Merytoryczna część spotkania odbyła się w zlokalizowanym na krakowskim Kazimierzu hotelu Secesja. Przybyłych gości powitał Andrzej Czyż, prezes ACCHSH i jeden – obok Marcina Streszewskiego – z jej założycieli. Podczas swojej prezentacji przedstawił krótko historię firmy, szczególny nacisk kładąc na „kamienie milowe” w jej rozwoju.

Przedstawiając strategię i struktury firmy ACCHSH, Andrzej Czyż podkreślił też jej nietypowość: część pracowników, zwłaszcza tych z dłuższym stażem, jest jednocześnie jej udziałowcami. Zaznaczył też, że ACCHCH nie sprzedaje swoich wyrobów bezpośrednio, ale wyłącznie za pośrednictwem partnerów i dystrybutorów, a od bieżącego roku także na podstawie umów franczyzowych.

 
Rozwiązania na dziś i jutro

Tomasz Drążek, szef zespołu zajmującego się rozwojem rozwiązań opartych na systemie PuzzleFlow, przedstawił ofertę produktową ACCHSH oraz omówił docelowe rynki, z myślą o których powstają poszczególne programy. Drążek zapowiedział też kilka nowych rozwiązań, jakie niebawem pojawią się w ofercie firmy, m.in. New Publisher (kompleksowe rozwiązanie dla agencji reklamowych i wydawnictw) i Rendering Library (program do interpretacji dokumentów PDF).

Krótkie wystąpienia mieli również szefowie 2 firm, które w ostatnich tygodniach stały się pierwszymi franczyzobiorcami marki i technologii PuzzleFlow. Richard Laframboise, partner z firmy Flashlight-Digital (reprezentującej ACCHSH na rynku amerykańskim pod marką PuzzleFlow Solutions USA), omówił 2 programy stworzone przez ACCHSH i udoskonalone z myślą o tamtejszych użytkownikach z segmentu produkcji gazetowej: PuzzleFlow WebPairer i PuzzleFlow Automator.
Toon de Munnik, partner z holenderskiej firmy Ready4Print (będącej franczyzobiorcą technologii PuzzleFlow działającym pod nazwą PuzzleFlow Solutions Europe), omówił największe na rynku Beneluksu wdrożenie rozwiązania PuzzleFlow Printing On Demand w wydawnictwie prasowym Sanoma. Zaprezentował też różne modele sprzedaży rozwiązań spod znaku PuzzleFlow.


Partnerzy wyróżnieni

Po prezentacjach przyszła pora na wyróżnienie wieloletnich partnerów biznesowych ACCHSH. 4 przedsiębiorstwa: Flashlight-Digital, Ready4Print, Lewald & Partner (będącej wieloletnim dystrybutorem rozwiązań PuzzleFlow na rynku niemieckim, austriackim i szwajcarskim) oraz Reprograf (firma odnotowała najwięcej wdrożeń systemu PuzzleFlow spośród wszystkich polskich dystrybutorów) uzyskały tytuł certyfikowanych partnerów PuzzleFlow.
Druga część spotkania merytorycznego odbyła się w krakowskim Centrum Technologiczno-Rozwojowym ACCHSH. Tu specjaliści z firm ACCHSH, PuzzleFlow Solutions Europe i PuzzleFlow Solutions USA poprowadzili praktyczne warsztaty poświęcone poszczególnym rozwiązaniom opartym na systemie PuzzleFlow.
Andrzej Czyż tak podsumował jubileuszowe wydarzenie: „Mamy nadzieję, że krakowskie spotkanie było okazją nie tylko do wzajemnego poznania się naszych najważniejszych partnerów i kooperantów, ale też do wymiany – mniej i bardziej formalnej – poglądów na temat tworzonych przez naszą firmę rozwiązań.”

 
Foto: ACCHSHS

Podczas krakowskiego spotkania odbyła się uroczystość wręczenia certyfikatów wieloletnim partnerom biznesowym firmy ACCHSH. Od lewej stoją: Elmar Gaschet, Jens Lewald (obaj Lewald & Partner), Toon de Munnik (PuzzleFlow Solutions Europe), Andrzej Czyż (ACCHSH), Paweł Szpil i Dariusz Kosiński (Reprograf) oraz Richard Laframboise (PuzzleFlow Solutions USA)

 

Data publikacji: 12/2009

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty