Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Wychować poligrafa

Data publikacji: kwiecień 2011

 

Polski oddział firmy Agfa Graphics umacnia współpracę z dwoma warszawskimi ośrodkami kształcącymi przyszłych poligrafów – Zakładem Technologii Poligraficznych Instytutu Mechaniki i Poligrafii działającego w ramach Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej oraz z Zespołem Szkół Poligraficznych im. Marszałka Józefa Piłsudskiego. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy zorganizowane zostały spotkania z kadrą nauczycielską i akademicką oraz uczniami i studentami. Przyszli poligrafowie poznają rozwiązania Agfa Graphics także w praktyce – pracownia warszawskiego Zespołu Szkół Poligraficznych została wyposażona w kompletny system CtP, a laboratorium Politechniki Warszawskiej wkrótce wzbogaci się o najnowszy system produkcyjny :Apogee Prepress 7. Pierwszym owocem współpracy z Instytutem Mechaniki i Poligrafii Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej było spotkanie z kadrą akademicką i studentami, jakie odbyło się w jego siedzibie pod koniec lutego. Przedstawiono na nim najważniejsze informacje na temat ostatnich rozwiązań Agfa Graphics w zakresie oprogramowania workflow. Z kolei marzec przyniósł szereg spotkań przedstawicieli Agfa Graphics z kadrą nauczycielską i uczniami warszawskiego Zespołu Szkół Poligraficznych im. Marszałka Józefa Piłsudskiego. Imprezy, organizowane w formie Dni Otwartych, mają na celu zaprezentowanie firmy Agfa Graphics i jej działalności, oferowanych przez tego belgijskiego producenta rozwiązań w zakresie prepressu oraz jego pozycji na rynku poligraficznym, ze szczególnym uwzględnieniem naszego kraju. Warto dodać, że od niedawna uczniowie warszawskiej szkoły mogą w pełni korzystać z najnowszej wersji oprogramowania Agfa :Apogee Prepress 7, które służy tu do sterowania zainstalowaną przed niespełna dwu laty naświetlarką :Acento E.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty