Kalendarium

08-09.11. 2017 · Kongres Branży Poligraficznej Art of Color

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.10.2017 · Viscom Düsseldorf

26-29.10.2017 · Międzynarodowe Targi Książki

14-16.11.2017 · InPrint

Z prepressem po Polsce. Podsumowanie X-Rite Innovation Days.

Data publikacji: listopad 2012
Spotkania w ramach X-Rite Innovation Days pozwoliły uczestnikom zapoznać się z nowoczesnymi rozwiązaniami do color managementu. 

W październiku zakończył się cykl konferencji X-Rite Innovation Days zorganizowany przez firmę X-Rite i jej polskiego dystrybutora – firmę Reprograf. Spotkania odbyły się we Wrocławiu, Krakowie, Warszawie, Łodzi, Bydgoszczy i Poznaniu i miały na celu prezentację najnowszych rozwiązań X-Rite.

 

Podczas konferencji odbyły się zarówno krótkie wykłady na temat oferty X-Rite, jak i prezentacje połączone z warsztatami, podczas których uczestnicy spotkania mieli okazję, by samodzielnie wypróbować urządzenia i porozmawiać ze specjalistami. Małgorzata Lososova-Ungradova, odpowiedzialna w firmie X-Rite za rynek polski, zaprezentowała pierwsze egzemplarze wprowadzanych właśnie do sprzedaży nowych urządzeń X-Rite: i1Pro drugiej generacji oraz eXact – spektrofotometru do kontroli druku z wykorzystaniem chmury. W swoim wystąpieniu Małgorzata Lososova-Ungradova przedstawiła nowe podejście do kontroli barwy w branży opakowaniowej. Firmę Reprograf reprezentował Andrzej Sochoń (Product Manager), który poruszył temat szybkiego pomiaru barwy i gęstości w druku offsetowym przy wykorzystaniu automatycznych urządzeń skanujących IntelliTrax i EasyTrax. Z kolei Małgorzata Szczotka z firmy Control Management Consulting zajmującej się kompleksową standaryzacją druku na wszystkich etapach produkcji poligraficznej i Beata Przybylska-Józefiak – Regionalny Szef Sprzedaży Reprograf we Wrocławiu – omówiły ideę standaryzacji jako sposobu na eliminowanie błędów i niepowielanie ich w przyszłości (więcej na ten temat piszemy w artykule „Sposób na pomiar”). Zainteresowanie cyklem spotkań X-Rite Innovation Days było tak duże, że organizatorzy planują na przyszły rok kolejną edycję.

 
 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty